ОСР
2.1.3.5. Запроваджено ефективний механізм перевірки законності походження майна судді; судді, які порушили обов’язок щодо підтвердження законності джерела походження майна, звільнені згідно із статтею 126 Конституції України
Вирішення Проблеми:
2.1.3. Відсутність дієвих механізмів підтримання доброчесності суддівського корпусу та реагування на встановлені факти впливу, тиску на суддів та втручання в їх діяльність
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.01.2025 -
31.12.2025
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
1
1
Не розпочато
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Національне агентство з питань запобігання корупції
0%
1
Зведена загальна інформація про Заходи
№ | Назва заходу | Головний виконавець | Співвиконавці | Показник виконання | Результати моніторингу (останні) | Статус |
---|---|---|---|---|---|---|
1 |
2.1.3.5.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким: 1) запроваджено окрему процедуру перевірки законності джерел походження майна судді (поза межами дисциплінарного провадження), яку здійснює Національне агентство; 2) встановлено окремий порядок розгляду Вищою радою правосуддя подань про звільнення судді на підставі порушення обов’язку підтвердити законність джерела походження майна; 3) встановлено окремий порядок оскарження суддею або заявником (скаржником) рішень, дій чи бездіяльності у процедурах перевірки законності походження майна судді та звільнення судді на підставі порушення обов’язку підтвердити законність джерела походження майна |
Національне агентство з питань запобігання корупції | проект закону подано до Верховної Ради України |
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 2
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 |
набрав чинності закон, яким: а) запроваджено окрему процедуру проведення перевірки законності джерел походження майна судді (поза межами дисциплінарного провадження), яку здійснює Національне агентство (25 відсотків); б) встановлено окремий порядок розгляду Вищою радою правосуддя подань про звільнення судді на підставі порушення обов’язку щодо підтвердження законності джерела походження майна (25 відсотків); в) встановлено окремий порядок оскарження суддею або заявником (скаржником) рішень, дій чи бездіяльності у процедурах проведення перевірки законності походження майна судді та звільнення судді на підставі порушення обов’язку щодо підтвердження законності джерела походження майна (20 відсотків) |
70% |
2 |
щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері правосуддя оцінюють, що: а) запроваджена окрема процедура проведення перевірки законності джерел походження майна судді (поза межами дисциплінарного провадження) є повністю чи здебільшого дієвою та ефективною (10 відсотків); б) запроваджена окрема процедура розгляду Вищою радою правосуддя подань про звільнення судді на підставі порушення обов’язку щодо підтвердження законності джерела походження майна є повністю чи здебільшого дієвою та ефективною (10 відсотків); в) запроваджений окремий порядок оскарження суддею або заявником (скаржником) рішень, дій чи бездіяльності у процедурах проведення перевірки законності походження майна судді та звільнення судді на підставі порушення обов’язку щодо підтвердження законності джерела походження майна є повністю чи здебільшого дієвим та ефективним (10 відсотків) |
30% |