Відгук громадськості

ОСР

2.1.3.5. Запроваджено ефективний механізм перевірки законності походження майна судді; судді, які порушили обов’язок щодо підтвердження законності джерела походження майна, звільнені згідно із статтею 126 Конституції України

Вирішення Проблеми:

2.1.3. Відсутність дієвих механізмів підтримання доброчесності суддівського корпусу та реагування на встановлені факти впливу, тиску на суддів та втручання в їх діяльність

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.01.2024 - 31.07.2024

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 1
1
Виконується

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Національне агентство з питань запобігання корупції

0%
1

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 2.1.3.5.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) запроваджено окрему процедуру перевірки законності джерел походження майна судді (поза межами дисциплінарного провадження), яку здійснює Національне агентство;
2) встановлено окремий порядок розгляду Вищою радою правосуддя подань про звільнення судді на підставі порушення обов’язку підтвердити законність джерела походження майна;
3) встановлено окремий порядок оскарження суддею або заявником (скаржником) рішень, дій чи бездіяльності у процедурах перевірки законності походження майна судді та звільнення судді на підставі порушення обов’язку підтвердити законність джерела походження майна
Національне агентство з питань запобігання корупції проект закону подано до Верховної Ради України
Виконання заходу розпочато вчасно
Виконується

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 2

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 2

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 набрав чинності закон, яким:
а) запроваджено окрему процедуру проведення перевірки законності джерел походження майна судді (поза межами дисциплінарного провадження), яку здійснює Національне агентство (25 відсотків);
б) встановлено окремий порядок розгляду Вищою радою правосуддя подань про звільнення судді на підставі порушення обов’язку щодо підтвердження законності джерела походження майна (25 відсотків);
в) встановлено окремий порядок оскарження суддею або заявником (скаржником) рішень, дій чи бездіяльності у процедурах проведення перевірки законності походження майна судді та звільнення судді на підставі порушення обов’язку щодо підтвердження законності джерела походження майна (20 відсотків)
70%
2 щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері правосуддя оцінюють, що:
а) запроваджена окрема процедура проведення перевірки законності джерел походження майна судді (поза межами дисциплінарного провадження) є повністю чи здебільшого дієвою та ефективною (10 відсотків);
б) запроваджена окрема процедура розгляду Вищою радою правосуддя подань про звільнення судді на підставі порушення обов’язку щодо підтвердження законності джерела походження майна є повністю чи здебільшого дієвою та ефективною (10 відсотків);
в) запроваджений окремий порядок оскарження суддею або заявником (скаржником) рішень, дій чи бездіяльності у процедурах проведення перевірки законності походження майна судді та звільнення судді на підставі порушення обов’язку щодо підтвердження законності джерела походження майна є повністю чи здебільшого дієвим та ефективним
(10 відсотків)
30%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: