ОСР
2.1.3.6. Механізми кримінального переслідування не використовуються для здійснення тиску на суддів; запроваджено інститут кримінальної відповідальності суддів за свавільне зловживання своїми повноваженнями
Вирішення Проблеми:
2.1.3. Відсутність дієвих механізмів підтримання доброчесності суддівського корпусу та реагування на встановлені факти впливу, тиску на суддів та втручання в їх діяльність
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.03.2023 -
31.12.2024
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
1
1
Виконується
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Національне агентство з питань запобігання корупції
0%
1
Зведена загальна інформація про Заходи
№ | Назва заходу | Головний виконавець | Співвиконавці | Показник виконання | Результати моніторингу (останні) | Статус |
---|---|---|---|---|---|---|
1 |
2.1.3.6.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким: 1) встановлено кримінальну відповідальність за зловживання суддями своїми повноваженнями, з дотриманням принципу юридичної визначеності та урахуванням правової позиції, висловленої в Рішенні Конституційного Суду України від 11 червня 2020 р. № 7-р/2020; 2) визначено особливості відкриття кримінального провадження та здійснення досудового розслідування кримінальних проваджень щодо зловживання суддями своїми повноваженнями, які унеможливлюють використання таких проваджень для здійснення тиску на суддів |
Національне агентство з питань запобігання корупції | Офіс Генерального прокурора, Національне антикорупційне бюро | проект закону подано до Верховної Ради України |
Прогрес виконання заходу наявний
|
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 2
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 |
набрав чинності закон, яким: а) встановлено кримінальну відповідальність за зловживання суддями своїми повноваженнями з дотриманням принципу юридичної визначеності та з урахуванням правової позиції, висловленої у Рішенні Конституційного Суду України від 11 червня 2020 р. № 7-р у справі за конституційним поданням 55 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) статті 375 Кримінального кодексу України (60 відсотків); б) визначені особливості відкриття кримінального провадження та здійснення досудового розслідування кримінальних проваджень щодо зловживання суддями своїми повноваженнями, які унеможливлюють використання таких проваджень для здійснення тиску на суддів (20 відсотків) |
80% |
2 |
щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері правосуддя оцінюють, що: а) положення Кримінального кодексу України, які встановлюють кримінальну відповідальність за зловживання суддями своїми повноваженнями, відповідають принципу правової визначеності (5 відсотків); б) положення Кримінального кодексу України, які встановлюють кримінальну відповідальність за зловживання суддями своїми повноваженнями, ураховують правову позицію висловлену у Рішенні Конституційного Суду України від 11 червня 2020 р. № 7-р (5 відсотків); в) положення Кримінального кодексу України, які встановлюють кримінальну відповідальність за зловживання суддями своїми повноваженнями, не створюють загрози для суддівської незалежності (5 відсотків); г) встановлені особливості здійснення досудового розслідування кримінальних проваджень щодо зловживання суддями своїми повноваженнями повністю або здебільшого унеможливлюють використання таких проваджень для здійснення тиску на суддів (5 відсотків) |
20% |