Відгук громадськості

ОСР

2.2.3.1. Впроваджено аналітичний модуль оцінки регуляторного навантаження на різні види бізнесу та результативності регуляторних актів у відповідних сферах як інструмент для зменшення обсягу витрат на дотримання вимог законодавства під час провадження господарської діяльності; визначено належні підходи до контролю за загальною кількістю регулювань

Вирішення Проблеми:

2.2.3. Надмірне та необґрунтоване регуляторне навантаження на бізнес, що обумовлює високий рівень корупції у цій сфері

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.01.2024 - 31.10.2024

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 4
1 3
Не виконано Не розпочато

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Державна регуляторна служба України

0%
4

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 2.2.3.1.1 Розроблення модуля оцінки регуляторного навантаження на різні види бізнесу Державна регуляторна служба України модуль оцінки регуляторного навантаження на бізнес розроблено та протестовано
Захід не виконано
Не виконано
2 2.2.3.1.2 Введення в експлуатацію модуля оцінки регуляторного навантаження на різні види бізнесу Державна регуляторна служба України модуль оцінки регуляторного навантаження введено в експлуатацію Не розпочато
3 2.2.3.1.3 Розроблення ІТ-інструмента “Регуляторний дашборд” Державна регуляторна служба України “Регуляторний дашборд” розроблено Не розпочато
4 2.2.3.1.4 Оприлюднення ІТ-інструмента “Регуляторний дашборд” Державна регуляторна служба України “Регуляторний дашборд” оприлюднено Не розпочато

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 2

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 2

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 впроваджено модуль оцінки регуляторного навантаження на різні види бізнесу в рамках роботи Регуляторного порталу, який дасть змогу зменшити регуляторне та фінансове навантаження на бізнес шляхом виключення випадків застосування множинного (подвійного, потрійного тощо) регулювання в одній сфері господарської діяльності та застосування однакових вимог для отримання різних документів дозвільного характеру 50%
2 впроваджено ІТ-інструмент “Регуляторний дашборд”, який забезпечить моніторинг діяльності регуляторних органів у частині запровадження ними нових регуляторних інструментів та дотримання принципу “one in two out” 50%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: