ОСР
2.2.3.1. Впроваджено аналітичний модуль оцінки регуляторного навантаження на різні види бізнесу та результативності регуляторних актів у відповідних сферах як інструмент для зменшення обсягу витрат на дотримання вимог законодавства під час провадження господарської діяльності; визначено належні підходи до контролю за загальною кількістю регулювань
Вирішення Проблеми:
2.2.3. Надмірне та необґрунтоване регуляторне навантаження на бізнес, що обумовлює високий рівень корупції у цій сфері
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.01.2025 -
31.10.2025
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
4
4
Не розпочато
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Державна регуляторна служба України
0%
4
Зведена загальна інформація про Заходи
№ | Назва заходу | Головний виконавець | Співвиконавці | Показник виконання | Результати моніторингу (останні) | Статус |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2.2.3.1.1 Розроблення модуля оцінки регуляторного навантаження на різні види бізнесу | Державна регуляторна служба України | модуль оцінки регуляторного навантаження на бізнес розроблено та протестовано | |||
2 | 2.2.3.1.2 Введення в експлуатацію модуля оцінки регуляторного навантаження на різні види бізнесу | Державна регуляторна служба України | модуль оцінки регуляторного навантаження введено в експлуатацію | |||
3 | 2.2.3.1.3 Розроблення ІТ-інструмента “Регуляторний дашборд” | Державна регуляторна служба України | “Регуляторний дашборд” розроблено | |||
4 | 2.2.3.1.4 Оприлюднення ІТ-інструмента “Регуляторний дашборд” | Державна регуляторна служба України | “Регуляторний дашборд” оприлюднено |
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 2
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 | впроваджено модуль оцінки регуляторного навантаження на різні види бізнесу в рамках роботи Регуляторного порталу, який дасть змогу зменшити регуляторне та фінансове навантаження на бізнес шляхом виключення випадків застосування множинного (подвійного, потрійного тощо) регулювання в одній сфері господарської діяльності та застосування однакових вимог для отримання різних документів дозвільного характеру | 50% |
2 | впроваджено ІТ-інструмент “Регуляторний дашборд”, який забезпечить моніторинг діяльності регуляторних органів у частині запровадження ними нових регуляторних інструментів та дотримання принципу “one in two out” | 50% |