Відгук громадськості

ОСР

2.2.6.1. На законодавчому рівні встановлено юридичну відповідальність уповноважених осіб - надавачів державної допомоги за недотримання вимог Закону України “Про державну допомогу суб’єктам господарювання” щодо надання незаконної та недопустимої державної допомоги

Вирішення Проблеми:

2.2.6. Значна частина надавачів державної допомоги суб’єктам господарювання надає державну допомогу, яка є незаконною та визнана Антимонопольним комітетом України недопустимою для конкуренції, що спричиняє негативний вплив на конкуренцію та може бути наслідком реалізації попередніх корупційних домовленостей

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.01.2024 - 30.09.2024

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 2
2
Виконано частково

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Антимонопольний комітет України

100%
2

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 2.2.6.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Закону України “Про державну допомогу суб’єктам господарювання”, який визначає:
1) види відповідальності керівників та інших посадових осіб надавачів державної допомоги за порушення вимог зазначеного Закону, в тому числі, вимог щодо обов’язку повідомлення уповноваженому органу про надання нової державної допомоги та за надання державної допомоги, недопустимої для конкуренції;
2) обов’язок посадових осіб Антимонопольного комітету повідомляти правоохоронним органам про факти виявлення порушення керівниками та іншими посадовими особами надавачів державної допомоги вимог закону, які тягнуть за собою відповідальність
Антимонопольний комітет України проект закону подано до Верховної Ради України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
2 2.2.6.1.2 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення, який визначає:
1) склад порушень вимог законодавства про державну допомогу суб’єктам господарювання, в тому числі вимог щодо обов’язку повідомлення уповноваженому органу про надання нової державної допомоги та надання державної допомоги, недопустимої для конкуренції;
2) санкції за такі порушення
Антимонопольний комітет України проект закону подано до Верховної Ради України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 3

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 3

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 набрав чинності закон щодо внесення змін до Закону України “Про державну допомогу суб’єктам господарювання”, яким визначено:
а) види відповідальності, яка застосовується до керівників та інших посадових осіб надавачів державної допомоги за порушення вимог зазначеного Закону, в тому числі, вимог щодо обов’язку повідомлення уповноваженому органу про надання нової державної допомоги та за надання державної допомоги, недопустимої для конкуренції (25 відсотків);
б) обов’язок посадових осіб Антимонопольного комітету повідомляти правоохоронні органи про факти виявлення порушення керівниками та іншими посадовими особами надавачів державної допомоги вимог закону, які тягнуть за собою відповідальність (20 відсотків)
45%
2 набрав чинності закон щодо внесення змін до законодавства про адміністративні правопорушення, яким визначено:
а) склад порушень вимог законодавства про державну допомогу суб’єктам господарювання, в тому числі, вимог щодо обов’язкового повідомлення уповноваженому органу про надання нової державної допомоги та у вигляді надання державної допомоги, недопустимої для конкуренції (25 відсотків);
б) санкції за такі порушення (20 відсотків)
45%
3 за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють якість правового регулювання, запровадженого відповідно до підпунктів 1 і 2 пункту 2.2.6.1, як високу або дуже високу (10 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють якість правового регулювання, запровадженого відповідно до підпунктів 1 і 2 пункту 2.2.6.1, як високу або дуже високу (7 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють якість правового регулювання, запровадженого відповідно до підпунктів 1 і 2 пункту 2.2.6.1, як високу або дуже високу (4 відсотки)
10%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: