ОСР
2.3.1.1. Усунені підстави для можливої корупції працівників митних органів шляхом уведення правила, за яким резервні методи визначення митної вартості можуть застосовуватися виключно в межах апеляційних процедур
Вирішення Проблеми:
2.3.1.
Недостатня прозорість та ефективність роботи митних органів, надмірний обсяг дискреційних повноважень у працівників митниці
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.03.2023 -
31.12.2025
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
3
1
1
1
Виконано
Виконується
Не виконано
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Державна митна служба України
0%
2
Міністерство фінансів України
100%
1
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 3
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 3
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 |
набрав чинності закон щодо внесення змін до Митного кодексу України, яким розділ щодо контролю правильності визначення митної вартості приведено у відповідність з Регламентом ЄС № 952/2013 від 9 жовтня 2013 р., Угодою про застосування статті VІІ ГАТТ і статтею VII Генеральної угоди з тарифів і торгівлі 1994 року |
70% |
2 | розроблено стандартний алгоритм дій посадових осіб митних органів під час контролю правильності визначення митної вартості товарів на етапі митного оформлення та після його завершення | 20% |
3 |
за результатами експертного опитування встановлено, що: а) понад 75 відсотків фахівців у сфері митної політики зазначають про відсутність випадків необґрунтованого застосування митними органами резервного методу визначення митної вартості товарів (5 відсотків), а також понад 75 відсотків посадових осіб митних органів та представників бізнесу обізнані щодо змін в законодавстві з питань митної справи стосовно контролю правильності визначення митної вартості (5 відсотків); б) понад 50 відсотків фахівців у сфері митної політики зазначають про відсутність випадків необґрунтованого застосування митними органами резервного методу визначення митної вартості товарів (3,5 відсотка), а також понад 75 відсотків посадових осіб митних органів та представників бізнесу обізнані щодо змін в законодавстві з питань митної справи стосовно контролю правильності визначення митної вартості (3,5 відсотка); в) понад 25 відсотків фахівців у сфері митної політики зазначають про відсутність випадків необґрунтованого застосування митними органами резервного методу визначення митної вартості товарів (1,5 відсотка), а також понад 75 відсотків посадових осіб митних органів та представників бізнесу обізнані щодо змін в законодавстві з питань митної справи стосовно контролю правильності визначення митної вартості (1,5 відсотка) |
10% |