ОСР
2.3.1.3. Мінімізовано корупційні ризики внаслідок створення органу громадського контролю за поточною діяльністю митних органів, який матиме повноваження, визначені законом
Вирішення Проблеми:
2.3.1.
Недостатня прозорість та ефективність роботи митних органів, надмірний обсяг дискреційних повноважень у працівників митниці
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.01.2025 -
31.08.2025
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
3
3
Не розпочато
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Державна митна служба України
0%
2
Національне агентство з питань запобігання корупції
0%
1
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 4
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 4
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
* - Вага - програмне значення індикатора в ОСР№ | Індикатори | Вага* (%) | Оцінка досягнення | Обгрунтування оцінки | Джерело даних/розпорядник інформації | |
---|---|---|---|---|---|---|
за 2024 рік | за 2025 рік | |||||
1 |
набрав чинності закон, відповідно до якого: а) визначено статус органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби (10 відсотків); б) визначено вимоги до формування органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби, які передбачають прозорий конкурс шляхом рейтингового інтернет-голосування громадян, які проживають на території України, за кандидатів, що були обрані серед громадських організацій, бізнес-асоціацій та експертів (15 відсотків); в) визначено кількість членів органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби, а також встановлено, що серед них не повинно бути представників органів державної влади та органів місцевого самоврядування або афілійованих з ними представників громадськості (10 відсотків); г) установлено повноваження органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби, які, зокрема, включають участь в оцінці корупційних ризиків та вжитті заходів із запобігання корупції, розробленні проектів нормативно-правових актів, здійснення моніторингу ефективності реалізації Держмитслужбою її повноважень (10 відсотків); ґ) установлено, що строк повноважень члена органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби становить два роки (5 відсотків) |
50% | 0% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 1 очікуваного стратегічного результату 2.3.1.3 не досягнуто, оскільки відповідний проект Закону України не розроблено.... -> |
офіційні друковані видання офіційний вебсайт Верховної Ради України |
|
2 | набрали чинності оновлене відповідно до законодавчого регулювання, зазначеного в підпункті 1 пункту 2.3.1.3, положення про орган громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби (10 відсотків), та порядок формування органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби (10 відсотків) | 20% | 0% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 2 очікуваного стратегічного результату 2.3.1.3 не досягнуто, оскільки відповідне положення не розроблено.... -> |
офіційні друковані видання офіційний вебсайт Кабінету Міністрів України |
|
3 | новий склад органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби сформовано відповідно до вимог закону, зазначеного в підпункті 1 пункту 2.3.1.3 | 20% | 0% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 3 очікуваного стратегічного результату 2.3.1.3 не досягнуто, оскільки орган громадського контролю за діяльністю Держмитслужби відповідно до вимог Закону, про який йде мова у Державній анти... -> | офіційний вебсайт Держмитслужби | |
4 |
за результатами експертного опитування встановлено, що: а) понад 75 відсотків фахівців у сфері митної політики та митної справи оцінюють ефективність діяльності органу громадського контролю, сформованого відповідно до підпункту 1 пункту 2.3.1.3, як високу або дуже високу (10 відсотків); б) понад 50 відсотків фахівців у сфері митної політики та митної справи оцінюють ефективність органу громадського контролю, сформованого відповідно до підпункту 1 пункту 2.3.1.3, як високу або дуже високу (7 відсотків); в) понад 25 відсотків фахівців у сфері митної політики та митної справи оцінюють ефективність діяльності органу громадського контролю, сформованого відповідно до підпункту 1 пункту 2.3.1.3, як високу або дуже високу (4 відсотки) |
10% | 0% | У межах проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки індикатор 4 очікуваного стратегічного результату 2.3.1.3 не підлягає оцінюванню, оскільки таке експертне опитування не проведене.... -> | результати експертного опитування, організованого Національним агентством |