Відгук громадськості

ОСР

2.3.2.2. Запроваджено переважне адміністрування митних платежів за результатами пост-аудит контролю

Вирішення Проблеми:

2.3.2. Непрозорість підходів у класифікації товарів, визначенні їх митної вартості та призначенні перевірок

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.03.2023 - 31.03.2025

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 6
3 3
Виконано Виконується

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Державна митна служба України

0%
3

Міністерство фінансів України

100%
3

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 2.3.2.2.1 Проведення постійного моніторингу ефективності проведення заходів пост-митного контролю, у тому числі із залученням бізнес-асоціацій, та щорічне публічне звітування про результати застосування пост-аудит контролю Державна митна служба України щорічний звіт оприлюднено
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2 2.3.2.2.2 Збирання та оприлюднення щорічних статистичних даних про здійснені посадовими особами митних органів форми контролю, що дасть змогу визначити частку заходів пост-митного контролю серед інших його форм Державна митна служба України щорічну статистику оприлюднено
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
3 2.3.2.2.3 Забезпечення збільшення частки проведених заходів пост-митного контролю серед інших здійснених заходів митного контролю з урахуванням статистичних даних, оприлюднених на виконання завдання, зазначеного у підпункті 2.3.2.2.2 Державна митна служба України частка заходів пост-митного контролю порівняно з іншими формами контролю щороку збільшується
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
4 2.3.2.2.4 Розроблення проекту наказу щодо внесення змін до Порядку здійснення аналізу та оцінки ризиків, розроблення і реалізації заходів з управління ризиками для визначення форм та обсягів митного контролю, затвердженого наказом Мінфіну
від 31 липня 2015 р. № 684, відповідно до яких система управління ризиками застосовується для визначення необхідності проведення пост-митного контролю
Міністерство фінансів України Державна митна служба України проект наказу оприлюднено для проведення громадського обговорення
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
5 2.3.2.2.5 Проведення громадського обговорення проекту наказу, зазначеного у підпункті 2.3.2.2.4, забезпечення його доопрацювання (у разі потреби), видання та подання на державну реєстрацію Міністерство фінансів України громадське обговорення проведено та оприлюднено його результати
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
6 2.3.2.2.6 Супроводження державної реєстрації наказу, зазначеного у підпункті 2.3.2.2.4, та його офіційного опублікування Міністерство фінансів України Міністерство юстиції України державну реєстрацію наказу здійснено
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 3

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 3

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 щороку оприлюднюється звіт про застосування пост-митного контролю за результатами проведення моніторингу ефективності заходів пост-митного контролю, в тому числі із залученням бізнес-асоціацій 40%
2 набрали чинності зміни до Порядку здійснення аналізу та оцінки ризиків, розроблення і реалізації заходів з управління ризиками для визначення форм та обсягів митного контролю, затвердженого наказом Мінфіну від 31 липня 2015 р. № 684, відповідно до яких система управління ризиками застосовується для визначення необхідності проведення пост-митного контролю 50%
3 за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері митної політики оцінюють ефективність впровадження митного пост-аудиту як чинника зниження корупційних проявів на митниці як високу або дуже високу (10 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері митної політики оцінюють ефективність впровадження митного пост-аудиту як чинника зниження корупційних проявів на митниці як високу або дуже високу (7 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері митної політики оцінюють ефективність впровадження митного пост-аудиту як чинника зниження корупційних проявів на митниці як високу або дуже високу (4 відсотки)
10%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: