ОСР
1.1.1.8. Антикорупційні програми та інші програмні документи антикорупційного характеру органів державної влади, органів місцевого самоврядування та інших публічних інституцій є дієвим механізмом подолання та упередження корупційних практик у публічному секторі; до їх розробки і моніторингу виконання долучається громадськість
Вирішення Проблеми:
1.1.1. Державна антикорупційна політика не завжди ґрунтується на повних, об’єктивних та достовірних даних; зусилля різних органів державної влади, органів місцевого самоврядування та громадськості недостатньо скоординовані
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Національне агентство з питань запобігання корупції
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 3
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 1
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
* - Вага - програмне значення індикатора в ОСР№ | Індикатори | Вага* (%) | Оцінка досягнення | Обгрунтування оцінки | Джерело даних/розпорядник інформації | |
---|---|---|---|---|---|---|
за 2024 рік | за 2025 рік | |||||
1 |
набрав чинності закон щодо внесення змін до Закону України “Про запобігання корупції”, яким: б) у статті 19 Закону визначено вичерпний перелік суб’єктів, які зобов’язані приймати документи щодо управління корупційними ризиками в координації з Національним агентством (8 відсотків); в) повноваження Національного агентства проводити аналіз антикорупційних програм замінені на повноваження подавати обов’язкові для розгляду пропозиції до документів з управління корупційними ризиками (7 відсотків); г) визначені повноваження Національного агентства затверджувати методологію управління корупційними ризиками; проводити стратегічний аналіз корупційних ризиків у визначених ним сферах із наданням обов’язкових для врахування пропозицій за результатами його проведення; здійснювати моніторинг виконання планів управління корупційними ризиками суб’єктів, визначених у статті 19 Закону (7 відсотків); ґ) визначено роль керівника та завдання уповноважених підрозділів (уповноважених осіб) з питань запобігання та виявлення корупції з управління корупційними ризиками відповідно до методології, затвердженої Національним агентством (7 відсотків); д) скасовано вимогу щодо погодження Національним агентством антикорупційних програм суб’єктів, визначених у статті 19 Закону (7 відсотків); е) встановлено обов’язок суб’єктів, визначених у статті 19 Закону, затверджувати документи з управління корупційними ризиками з урахуванням пропозицій і зауважень, наданих Національним агентством, а також забезпечити обов’язкове виконання таких документів (7 відсотків); є) визначено завдання уповноважених підрозділів (уповноважених осіб) з питань запобігання та виявлення корупції проводити аналіз потенційних та наявних контрагентів відповідного органу на підставі ризик орієнтованого підходу та подавати пропозиції керівникові такого органу (7 відсотків) |
50% | 0% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 1 очікуваного стратегічного результату 1.1.1.8 не досягнуто з огляду на те, що під час проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Стратегії та Програми встановле... -> |
офіційні друковані видання офіційний вебсайт Верховної Ради України |
|
2 | вимоги нормативно-правових актів Національного агентства оновлено з урахуванням Закону, зазначеного в підпункті 1 пункту 1.1.1.8 | 20% | 0% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 2 очікуваного стратегічного результату 1.1.1.8 не досягнуто з огляду на те, що вимоги нормативно-правових актів Національного агентства не оновлено з урахуванням Закону, зазначеного в підп... -> | офіційний вебсайт Національного агентства | |
3 |
здійснюваний Національним агентством щорічний стратегічний аналіз корупційних ризиків є масштабним і результативним: а) аналіз проведено: у п’яти і більше сферах (15 відсотків); у трьох — чотирьох сферах (10 відсотків); в одній — двох сферах (5 відсотків); б) у документах щодо управління корупційними ризиками тих публічних інституцій, у діяльності яких виявлено корупційні ризики та яким надано індивідуальні пропозиції із розроблення і вжиття заходів для усунення, мінімізації корупційних ризиків, враховано результати стратегічного аналізу корупційних ризиків та передбачено: 75 відсотків і більше запропонованих Національним агентством заходів з усунення, мінімізації корупційних ризиків (15 відсотків); 50 відсотків і більше запропонованих Національним агентством заходів з усунення, мінімізації корупційних ризиків (10 відсотків); 25 відсотків і більше запропонованих Національним агентством заходів з усунення, мінімізації корупційних ризиків (5 відсотків) |
30% | 13% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 3 очікуваного стратегічного результату 1.1.1.8 досягнуто частково з огляду на таке. У 2023 році Національним агентством проведено аналіз корупційних ризиків у 6 сферах, а у 2024 році - у 3... -> |
антикорупційний портал Національного агентства офіційний вебсайт Національного агентства |