ОСР
2.5.3.6. Забезпечено легкий і швидкий доступ до інженерної та транспортної інфраструктури
Вирішення Проблеми:
2.5.3. Недосконала система державного контролю та регулювання у будівництві стимулює появу корупційних практик
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.03.2023 -
31.08.2023
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
2
1
1
Не виконано
Не розпочато
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Міністерство розвитку громад та територій України
0%
2
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 1
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 1
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 |
набрав чинності закон про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо врегулювання окремих питань про приєднання до інженерних мереж, яким: а) впроваджено процедуру “єдиного вікна” під час надання послуг із приєднання до мереж суб’єктів усіх природних монополій (у сфері постачання та розподілу електричної енергії і природного газу, постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення) з метою мінімізації взаємодії замовника та суб’єктів природної монополії (15 відсотків); б) встановлено уніфікований порядок приєднання до інженерних мереж та єдині підходи до визначення плати за приєднання (у межах однієї територіальної громади встановлюється єдина ціна за послугу з приєднання до інженерних мереж одного виду) (20 відсотків); в) визначено порядок проведення інвентаризації наявних інженерних мереж, відповідно до якого одночасно з інвентаризацією надається можливість деталізувати вимоги до планувальної (містобудівної) документації (10 відсотків); г) запроваджено відображення інформації про інженерні мережі в Державному земельному кадастрі, на Національному геопорталі, в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, єдиному електронному Містобудівному кадастрі, геоінформаційних системах підприємств (крім інформації з обмеженим доступом) (15 відсотків); ґ) передбачено узгодження планів розвитку окремих галузей із просторовим плануванням (містобудівною документацією) шляхом розроблення галузевих схем (10 відсотків); д) скасовано “технічні умови” як вихідні дані для проектування з метою створення сприятливих умов для інвестиційної діяльності, при цьому передбачено отримання інформації щодо наявної потужності (перспектив її збільшення) та відстані і маршрутів до місць забезпечення потужності автоматично з єдиного електронного Містобудівного кадастру, а також відображення цієї інформації в єдиному електронному Містобудівному кадастрі, Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, геоінформаційних системах підприємств, на Національному геопорталі (20 відсотків); е) передбачено виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення охоронних зон та забезпечення відображення охоронних зон у Державному земельному кадастрі та єдиному електронному Містобудівному кадастрі, коригування відповідно до документації із землеустрою залежно від особливостей рельєфу, технології прокладання інженерних мереж тощо (10 відсотків) |
100% |