Відгук громадськості

ОСР

2.6.2.1. Процедури закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення є конкурентними і передбачають застосування з певними застереженнями електронної системи закупівель; закрита процедура закупівель застосовується як виняток, а законодавчо визначена процедура закупівлі в єдиного виконавця має детальне врегулювання на рівні підзаконних актів, зокрема щодо формування вартості та рівня прибутку

Вирішення Проблеми:

2.6.2. Закупівля товарів, робіт і послуг оборонного призначення здійснюється в умовах надмірного режиму засекречування та має низький рівень конкурентності, що сприяє зловживанням та необґрунтованим витратам бюджетних коштів

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.03.2023 - 31.12.2025

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 4
1 1 2
Виконується Не виконано Не розпочато

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

центральні органи виконавчої влади, визначені міжвідомчою робочою групою, яка зазначена у підпункті 2.6.2.1.4

0%
2

Міністерство оборони України

0%
1

Міністерство економіки України

0%
1

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 2.6.2.1.1 Проведення моніторингу проектів законів, які передбачають внесення змін до Закону України “Про оборонні закупівлі”, яким визначено, що оборонні закупівлі здійснюються, зокрема, на основі таких принципів:
1) конкурентність;
2) ефективність використання коштів, результативність;
3) відкритість та прозорість (крім відомостей, що становлять державну таємницю і розголошення яких може заподіяти шкоду національній безпеці);
4) запобігання корупції, зловживанням та дискримінації, та підготовка відповідних пропозицій
Міністерство оборони України моніторинг проведено, пропозиції надано
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2 2.6.2.1.4 Утворення міжвідомчої робочої групи з питань удосконалення правових засад та реформування моделі оборонних закупівель із залученням представників громадських організацій Міністерство економіки України Акціонерне товариство "Українська оборонна промисловість", Міністерство з питань стратегічних галузей промисловості України, Міністерство оборони України міжвідомчою робочою групою з питань удосконалення правових засад та реформування моделі оборонних закупівель розпочато діяльність
Захід не виконано
Не виконано
3 2.6.2.1.5 Забезпечення проведення аналітичного дослідження щодо:
1) допустимості відшкодування витрат (формування повної собівартості) на продукцію оборонного призначення відповідно до принципів і процедур країн — членів НАТО;
2) ціноутворення та рівня прибутку на продукцію оборонного призначення відповідно до принципів і процедур країн — членів НАТО
центральні органи виконавчої влади, визначені міжвідомчою робочою групою, яка зазначена у підпункті 2.6.2.1.4 аналітичне дослідження оприлюднено та презентовано для громадськості Не розпочато
4 2.6.2.1.6 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України з урахуванням результатів аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.6.2.1.5 центральні органи виконавчої влади, визначені міжвідомчою робочою групою, яка зазначена у підпункті 2.6.2.1.4 постанову Кабінету Міністрів України прийнято Не розпочато

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 3

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 3

Оцінка досягнення ОСР - 0%

Рівень досягнення ОСР - низький

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

* - Вага - програмне значення індикатора в ОСР
Індикатори Вага* (%) Оцінка досягнення Обгрунтування оцінки Джерело даних/розпорядник інформації
за 2024 рік за 2025 рік
1 незмінним та чинним є положення Закону України “Про оборонні закупівлі”, зокрема після припинення або скасування воєнного стану, яким визначено, що оборонні закупівлі здійснюються, зокрема, на основі таких принципів:
а) конкурентність (15 відсотків);
б) ефективність використання коштів, результативність (10 відсотків);
в) відкритість та прозорість (крім відомостей, що становлять державну таємницю і розголошення яких може заподіяти шкоду національній безпеці) (15 відсотків);
г) запобігання корупції, зловживанням та дискримінації (10 відсотків)
50% 0% офіційні друковані видання
офіційний вебсайт Верховної Ради України
2 оприлюднено аналітичний звіт міжвідомчої робочої групи з питань удосконалення правових засад та реформування моделі оборонних закупівель за результатами дослідження:
а) допустимості та недопустимості відшкодування витрат (формування повної собівартості) на продукцію оборонного призначення відповідно до принципів і процедур країн –– членів НАТО (5 відсотків);
б) ціноутворення та рівня прибутку на продукцію оборонного призначення відповідно до принципів і процедур країн –– членів НАТО (5 відсотків)
10% 0% офіційні друковані видання
офіційний вебсайт Кабінету Міністрів України
3 набрав чинності акт Кабінету Міністрів України, яким імплементовано рекомендації, сформульовані у звіті за результатами аналітичного дослідження, зазначеного в підпункті 2 підпункту 2.6.2.1 40% 0% офіційні друковані видання
офіційний вебсайт Кабінету Міністрів України

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: