Відгук громадськості

ОСР

2.6.2.1. Процедури закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення є конкурентними і передбачають застосування з певними застереженнями електронної системи закупівель; закрита процедура закупівель застосовується як виняток, а законодавчо визначена процедура закупівлі в єдиного виконавця має детальне врегулювання на рівні підзаконних актів, зокрема щодо формування вартості та рівня прибутку

Вирішення Проблеми:

2.6.2. Закупівля товарів, робіт і послуг оборонного призначення здійснюється в умовах надмірного режиму засекречування та має низький рівень конкурентності, що сприяє зловживанням та необґрунтованим витратам бюджетних коштів

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.03.2023 - 31.12.2025

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 3
1 2
Виконується Не виконано

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Міністерство оборони України

0%
3

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 2.6.2.1.1 Проведення моніторингу проектів законів, які передбачають внесення змін до Закону України “Про оборонні закупівлі”, яким визначено, що оборонні закупівлі здійснюються, зокрема, на основі таких принципів:
1) конкурентність;
2) ефективність використання коштів, результативність;
3) відкритість та прозорість (крім відомостей, що становлять державну таємницю і розголошення яких може заподіяти шкоду національній безпеці);
4) запобігання корупції, зловживанням та дискримінації, та підготовка відповідних пропозицій
Міністерство оборони України моніторинг проведено, пропозиції надано
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2 2.6.2.1.2 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту акта Кабінету Міністрів України, яким визначено:
1) допустимість та недопустимість відшкодування витрат (формування повної собівартості) на продукцію оборонного призначення відповідно до принципів і процедур країн НАТО;
2) ціноутворення та рівня прибутку на продукцію оборонного призначення відповідно до принципів і процедур країн НАТО
Міністерство оборони України Міністерство економіки України, Акціонерне товариство "Українська оборонна промисловість" акт Кабінету Міністрів України прийнято
Захід не виконано
Не виконано
3 2.6.2.1.3 Розроблення вимог до системи обліку та контролю витрат в розрізі контрактів для виробників продукції оборонного призначення, яка буде сертифікована незалежним аудитором відповідно до принципів та процедур НАТО Міністерство оборони України Міністерство економіки України, Акціонерне товариство "Українська оборонна промисловість" вимоги до системи обліку та контролю розроблено та сертифіковано
Захід не виконано
Не виконано

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 2

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 2

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 незмінним та чинним є положення Закону України “Про оборонні закупівлі”, зокрема після припинення або скасування воєнного стану, яким визначено, що оборонні закупівлі здійснюються, зокрема, на основі таких принципів:
а) конкурентність (15 відсотків);
б) ефективність використання коштів, результативність (10 відсотків);
в) відкритість та прозорість (крім відомостей, що становлять державну таємницю і розголошення яких може заподіяти шкоди національній безпеці) (15 відсотків);
г) запобігання корупції, зловживанням та дискримінації (10 відсотків)
50%
2 набрали чинності акти Кабінету Міністрів України, якими визначено:
а) допустимість та недопустимість відшкодування витрат (формування повної собівартості) на продукцію оборонного призначення відповідно до принципів і процедур країн — членів НАТО (25 відсотків);
б) ціноутворення та рівня прибутку на продукцію оборонного призначення відповідно до принципів і процедур країн — членів НАТО (25 відсотків)
50%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: