ОСР
2.6.2.3. Запроваджено можливість здійснювати закупівлі не лише за критерієм найнижчої ціни, а і з урахуванням вартості життєвого циклу продукції та інших нецінових критеріїв, необхідних для закупівлі товарів, робіт або послуг, що відповідають потребам Збройних Сил та інших сил безпеки і оборони
Вирішення Проблеми:
2.6.2. Закупівля товарів, робіт і послуг оборонного призначення здійснюється в умовах надмірного режиму засекречування та має низький рівень конкурентності, що сприяє зловживанням та необґрунтованим витратам бюджетних коштів
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.03.2023 -
31.12.2025
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
1
1
Виконується
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Міністерство оборони України
0%
1
Зведена загальна інформація про Заходи
№ | Назва заходу | Головний виконавець | Співвиконавці | Показник виконання | Результати моніторингу (останні) | Статус |
---|---|---|---|---|---|---|
1 |
2.6.2.3.1 Проведення моніторингу проектів законів, які передбачають внесення змін до Закону України “Про оборонні закупівлі”, яким визначено, що серед критеріїв оцінки пропозицій учасників закупівель, зокрема, визначені: 1) рівень забезпечення життєвого циклу (гарантійне та сервісне обслуговування, утилізація тощо); 2) вартість життєвого циклу та інші, та підготовка відповідних пропозицій |
Міністерство оборони України | моніторинг проведено, пропозиції надано |
Прогрес виконання заходу наявний
|
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 2
Повністю досягнуті індикатори – 1
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 1
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
* - Вага - програмне значення індикатора в ОСР№ | Індикатори | Вага* (%) | Оцінка досягнення | Обгрунтування оцінки | Джерело даних/розпорядник інформації | |
---|---|---|---|---|---|---|
за 2024 рік | за 2025 рік | |||||
1 |
за результатами експертного опитування встановлено, що: а) понад 75 відсотків фахівців у сфері оборони оцінюють можливість здійснювати закупівлі за неціновими критеріями як високу або дуже високу (50 відсотків); б) понад 50 відсотків фахівців у сфері оборони оцінюють можливість здійснювати закупівлі за неціновими критеріями як високу або дуже високу (30 відсотків); в) понад 25 відсотків фахівців у сфері оборони оцінюють можливість здійснювати закупівлі за неціновими критеріями як високу або дуже високу (10 відсотків) |
50% | 0% | У межах проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки індикатор 1 очікуваного стратегічного результату 2.6.2.3 не підлягає оцінюванню, оскільки таке експертне опитування не проведене. ... -> | результати експертного опитування, організованого Національним агентством | |
2 |
незмінним та чинним є положення Закону України “Про оборонні закупівлі”, яким визначено, що серед критеріїв оцінки пропозицій учасників закупівель, зокрема: а) рівень забезпечення життєвого циклу (гарантійне та сервісне обслуговування, утилізація тощо) (30 відсотків); б) вартість життєвого циклу продукції (20 відсотків) |
50% | 50% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 2 очікуваного стратегічного результату 2.6.2.2 досягнуто повністю з огляду на те, відповідні положення Закону України “Про оборонні закупівлі залишаються чинними та незмінними. Це підтвер... -> |
офіційні друковані видання офіційний вебсайт Верховної Ради України |
Ключові джерела оцінки:
1.
Верховна Рада України:
ОСР 2.6.2.3. Індикатор 2. Закон України від 17.07.2020 №808-ІХ "Про оборонні закупівлі"