Відгук громадськості

ОСР

2.6.2.3. Запроваджено можливість здійснювати закупівлі не лише за критерієм найнижчої ціни, а і з урахуванням вартості життєвого циклу продукції та інших нецінових критеріїв, необхідних для закупівлі товарів, робіт або послуг, що відповідають потребам Збройних Сил та інших сил безпеки і оборони

Вирішення Проблеми:

2.6.2. Закупівля товарів, робіт і послуг оборонного призначення здійснюється в умовах надмірного режиму засекречування та має низький рівень конкурентності, що сприяє зловживанням та необґрунтованим витратам бюджетних коштів

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.03.2023 - 31.12.2025

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 1
1
Виконується

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Міністерство оборони України

0%
1

Зведена загальна інформація про Заходи

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 2

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 2

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері оборони оцінюють можливість здійснювати закупівлі за неціновими критеріями як високу або дуже високу (50 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері оборони оцінюють можливість здійснювати закупівлі за неціновими критеріями як високу або дуже високу (30 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері оборони оцінюють можливість здійснювати закупівлі за неціновими критеріями як високу або дуже високу (10 відсотків)
50%
2 незмінним та чинним є положення Закону України “Про оборонні закупівлі”, яким визначено, що серед критеріїв оцінки пропозицій учасників закупівель, зокрема:
а) рівень забезпечення життєвого циклу (гарантійне та сервісне обслуговування, утилізація тощо) (30 відсотків);
б) вартість життєвого циклу продукції (20 відсотків)
50%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: