ОСР
2.6.2.3. Запроваджено можливість здійснювати закупівлі не лише за критерієм найнижчої ціни, а і з урахуванням вартості життєвого циклу продукції та інших нецінових критеріїв, необхідних для закупівлі товарів, робіт або послуг, що відповідають потребам Збройних Сил та інших сил безпеки і оборони
Вирішення Проблеми:
2.6.2. Закупівля товарів, робіт і послуг оборонного призначення здійснюється в умовах надмірного режиму засекречування та має низький рівень конкурентності, що сприяє зловживанням та необґрунтованим витратам бюджетних коштів
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.03.2023 -
31.12.2025
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
1
1
Виконується
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Міністерство оборони України
0%
1
Зведена загальна інформація про Заходи
№ | Назва заходу | Головний виконавець | Співвиконавці | Показник виконання | Результати моніторингу (останні) | Статус |
---|---|---|---|---|---|---|
1 |
2.6.2.3.1 Проведення моніторингу проектів законів, які передбачають внесення змін до Закону України “Про оборонні закупівлі”, яким визначено, що серед критеріїв оцінки пропозицій учасників закупівель, зокрема, визначені: 1) рівень забезпечення життєвого циклу (гарантійне та сервісне обслуговування, утилізація тощо); 2) вартість життєвого циклу та інші, та підготовка відповідних пропозицій |
Міністерство оборони України | моніторинг проведено, пропозиції надано |
Прогрес виконання заходу наявний
|
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 2
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 |
за результатами експертного опитування встановлено, що: а) понад 75 відсотків фахівців у сфері оборони оцінюють можливість здійснювати закупівлі за неціновими критеріями як високу або дуже високу (50 відсотків); б) понад 50 відсотків фахівців у сфері оборони оцінюють можливість здійснювати закупівлі за неціновими критеріями як високу або дуже високу (30 відсотків); в) понад 25 відсотків фахівців у сфері оборони оцінюють можливість здійснювати закупівлі за неціновими критеріями як високу або дуже високу (10 відсотків) |
50% |
2 |
незмінним та чинним є положення Закону України “Про оборонні закупівлі”, яким визначено, що серед критеріїв оцінки пропозицій учасників закупівель, зокрема: а) рівень забезпечення життєвого циклу (гарантійне та сервісне обслуговування, утилізація тощо) (30 відсотків); б) вартість життєвого циклу продукції (20 відсотків) |
50% |