Відгук громадськості

ОСР

1.1.3.1. Прийнято закон, який визначає види та юридичну силу нормативно-правових актів, встановлює вимоги до процедури їх підготовки (зокрема громадського обговорення), прийняття та набрання чинності, містить правила нормопроектувальної техніки, тлумачення, обліку і систематизації, регулює порядок подолання прогалин і суперечностей

Вирішення Проблеми:

1.1.3. Положення нормативно-правових актів та їх проектів потребують подальшого удосконалення для усунення можливих корупціогенних факторів

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.03.2023 - 01.01.1970

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 1
1
Виконано

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Міністерство юстиції України

100%
1

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 1.1.3.1.1 Супроводження розгляду проекту Закону України “Про правотворчу діяльність” (реєстраційний номер 5707 від 25 червня 2021 р.) у Верховній Раді України (зокрема у разі застосування до нього Президентом України права вето) Міністерство юстиції України закон підписано Президентом України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 4

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 4

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 набрав чинності закон, яким визначено:
а) види, юридичну силу нормативно-правових актів та їх ієрархію
(3 відсотки);
б) перелік і зміст етапів процедури розроблення проектів нормативно-правових актів (6 відсотків);
в) обов’язковими щонайменше такі етапи розроблення законопроекту: розроблення концепції проекту, здійснення оцінки його впливу, аналіз ступеня відповідності законодавству Європейського Союзу, громадське обговорення та погодження із заінтересованими органами (6 відсотків);
г) єдині вимоги щодо змісту, структури та нормопроектувальної техніки
(3 відсотки);
ґ) процедуру розгляду проектів та прийняття (видання) нормативно-правових актів (3 відсотки);
д) порядок офіційного оприлюднення, набрання чинності та обліку нормативно-правових актів (3 відсотки);
е) загальні правила щодо дії нормативно-правових актів у часі, просторі, за суб’єктами (3 відсотки);
є) правила подолання колізій та прогалин, а також правила пріоритетності застосування різних колізійних правил (3 відсотки)
30%
2 за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним у підпункті 1 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (10 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеного в підпункті 1 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (7 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеного в підпункті 1 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (4 відсотки)
10%
3 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України про внесення змін до Регламенту Кабінету Міністрів України щодо впровадження повноцінного циклу формування публічної політики, який визначає:
а) процедури, що забезпечують системне вивчення ситуації у кожній сфері суспільного життя та визначення в ній усіх ключових проблем
(5 відсотків);
б) обов’язок аналізу всіх визначених проблем у кожній такій сфері та закріплює принцип пріоритетності їх розв’язання (5 відсотків);
в) обов’язок пошуку та аналізу різних варіантів розв’язання проблеми
(5 відсотків);
г) загальні засади щодо обрання найбільш оптимального варіанта розв’язання проблеми з огляду на результати проведеного аналізу кожного з потенційних варіантів (5 відсотків);
ґ) обов’язок та потенційні форми координації виконання прийнятого рішення (5 відсотків);
д) обов’язок та потенційні форми моніторингу стану виконання прийнятого рішення (5 відсотків);
е) загальні засади здійснення оцінки результатів реалізації прийнятого рішення не лише як інструменту визначення його ефективності, а як інструменту з формування основи для нового циклу політики у відповідній сфері (5 відсотків);
є) обов’язок підготовки науково обґрунтованих концепцій розвитку законодавства (5 відсотків)
40%
4 за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого постановою Кабінету Міністрів України, зазначеною в підпункті 3 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (20 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого постановою Кабінету Міністрів України, зазначеною в підпункті 3 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (14 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого постановою Кабінету Міністрів України, зазначеною в підпункті 3 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (8 відсотки)
20%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: