ОСР
1.1.3.1. Прийнято закон, який визначає види та юридичну силу нормативно-правових актів, встановлює вимоги до процедури їх підготовки (зокрема громадського обговорення), прийняття та набрання чинності, містить правила нормопроектувальної техніки, тлумачення, обліку і систематизації, регулює порядок подолання прогалин і суперечностей
Вирішення Проблеми:
1.1.3. Положення нормативно-правових актів та їх проектів потребують подальшого удосконалення для усунення можливих корупціогенних факторів
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.03.2023 -
01.01.1970
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
1
1
Виконано
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Міністерство юстиції України
100%
1
Зведена загальна інформація про Заходи
№ | Назва заходу | Головний виконавець | Співвиконавці | Показник виконання | Результати моніторингу (останні) | Статус |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1.1.3.1.1 Супроводження розгляду проекту Закону України “Про правотворчу діяльність” (реєстраційний номер 5707 від 25 червня 2021 р.) у Верховній Раді України (зокрема у разі застосування до нього Президентом України права вето) | Міністерство юстиції України | закон підписано Президентом України |
Захід виконано вчасно і повністю
|
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 4
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 4
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 |
набрав чинності закон, яким визначено: а) види, юридичну силу нормативно-правових актів та їх ієрархію (3 відсотки); б) перелік і зміст етапів процедури розроблення проектів нормативно-правових актів (6 відсотків); в) обов’язковими щонайменше такі етапи розроблення законопроекту: розроблення концепції проекту, здійснення оцінки його впливу, аналіз ступеня відповідності законодавству Європейського Союзу, громадське обговорення та погодження із заінтересованими органами (6 відсотків); г) єдині вимоги щодо змісту, структури та нормопроектувальної техніки (3 відсотки); ґ) процедуру розгляду проектів та прийняття (видання) нормативно-правових актів (3 відсотки); д) порядок офіційного оприлюднення, набрання чинності та обліку нормативно-правових актів (3 відсотки); е) загальні правила щодо дії нормативно-правових актів у часі, просторі, за суб’єктами (3 відсотки); є) правила подолання колізій та прогалин, а також правила пріоритетності застосування різних колізійних правил (3 відсотки) |
30% |
2 |
за результатами експертного опитування встановлено, що: а) понад 75 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним у підпункті 1 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (10 відсотків); б) понад 50 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеного в підпункті 1 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (7 відсотків); в) понад 25 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеного в підпункті 1 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (4 відсотки) |
10% |
3 |
набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України про внесення змін до Регламенту Кабінету Міністрів України щодо впровадження повноцінного циклу формування публічної політики, який визначає: а) процедури, що забезпечують системне вивчення ситуації у кожній сфері суспільного життя та визначення в ній усіх ключових проблем (5 відсотків); б) обов’язок аналізу всіх визначених проблем у кожній такій сфері та закріплює принцип пріоритетності їх розв’язання (5 відсотків); в) обов’язок пошуку та аналізу різних варіантів розв’язання проблеми (5 відсотків); г) загальні засади щодо обрання найбільш оптимального варіанта розв’язання проблеми з огляду на результати проведеного аналізу кожного з потенційних варіантів (5 відсотків); ґ) обов’язок та потенційні форми координації виконання прийнятого рішення (5 відсотків); д) обов’язок та потенційні форми моніторингу стану виконання прийнятого рішення (5 відсотків); е) загальні засади здійснення оцінки результатів реалізації прийнятого рішення не лише як інструменту визначення його ефективності, а як інструменту з формування основи для нового циклу політики у відповідній сфері (5 відсотків); є) обов’язок підготовки науково обґрунтованих концепцій розвитку законодавства (5 відсотків) |
40% |
4 |
за результатами експертного опитування встановлено, що: а) понад 75 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого постановою Кабінету Міністрів України, зазначеною в підпункті 3 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (20 відсотків); б) понад 50 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого постановою Кабінету Міністрів України, зазначеною в підпункті 3 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (14 відсотків); в) понад 25 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого постановою Кабінету Міністрів України, зазначеною в підпункті 3 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (8 відсотки) |
20% |