ОСР
1.1.3.2. Системно проводиться обов’язкова антикорупційна експертиза проектів та чинних нормативно-правових актів уповноваженими на це суб’єктами; результати антикорупційної (у тому числі громадської) експертизи підлягають оприлюдненню та обов’язковому розгляду
Вирішення Проблеми:
1.1.3. Положення нормативно-правових актів та їх проектів потребують подальшого удосконалення для усунення можливих корупціогенних факторів
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.03.2023 -
31.12.2025
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
6
1
1
4
Виконано
Виконується
Не розпочато
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Національне агентство з питань запобігання корупції
20%
5
Міністерство юстиції України
0%
1
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 6
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 6
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 |
набрав чинності закон, яким: а) встановлено, що результати антикорупційної (зокрема громадської) експертизи підлягають оприлюдненню та обов’язковому розгляду (15 відсотків); б) покладено на Національне агентство обов’язок з проведення антикорупційної експертизи всіх актів, що подаються на розгляд Кабінету Міністрів України (5 відсотків); в) покладено на Національне агентство обов’язок проведення антикорупційної експертизи чинних нормативно-правових актів (10 відсотків) |
30% |
2 |
Комітет Верховної Ради України з питань антикорупційної політики забезпечує проведення антикорупційної експертизи: а) 100 відсотків законопроектів, поданих на розгляд Верховної Ради України народними депутатами України (20 відсотків); б) 75 відсотків і більше законопроектів, поданих на розгляд Верховної Ради України народними депутатами України (16 відсотків); в) 50 відсотків і більше законопроектів, поданих на розгляд Верховної Ради України народними депутатами України (12 відсотків); г) 25 відсотків і більше законопроектів, поданих на розгляд Верховної Ради України народними депутатами України (8 відсотків); ґ) до 25 відсотків законопроектів, поданих на розгляд Верховної Ради України народними депутатами України (4 відсотки) |
20% |
3 |
Мін’юст (до передачі таких повноважень Національному агентству) та Національне агентство (після передачі відповідних повноважень) забезпечують моніторинг та/або проведення антикорупційної експертизи: а) 100 відсотків законопроектів, поданих на розгляд Кабінету Міністрів України (20 відсотків); б) 75 відсотків і більше законопроектів, поданих на розгляд Кабінету Міністрів України (16 відсотків); в) 50 відсотків і більше законопроектів, поданих на розгляд Кабінету Міністрів України (12 відсотків); г) 25 відсотків і більше законопроектів, поданих на розгляд Кабінету Міністрів України (8 відсотків); ґ) до 25 відсотків законопроектів, поданих на розгляд Кабінету Міністрів України (4 відсотки) |
20% |
4 | щонайменше 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість антикорупційної експертизи, що здійснюється Комітетом Верховної Ради України з питань антикорупційної політики, як високу або дуже високу | 10% |
5 | щонайменше 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість антикорупційної експертизи, що здійснюється Національним агентством, як високу або дуже високу | 10% |
6 | щонайменше 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість антикорупційної експертизи, що здійснюється Мін’юстом, як високу або дуже високу | 10% |