Відгук громадськості

ОСР

1.1.3.2. Системно проводиться обов’язкова антикорупційна експертиза проектів та чинних нормативно-правових актів уповноваженими на це суб’єктами; результати антикорупційної (у тому числі громадської) експертизи підлягають оприлюдненню та обов’язковому розгляду

Вирішення Проблеми:

1.1.3. Положення нормативно-правових актів та їх проектів потребують подальшого удосконалення для усунення можливих корупціогенних факторів

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.03.2023 - 31.12.2025

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 6
1 1 4
Виконано Виконується Не розпочато

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Національне агентство з питань запобігання корупції

20%
5

Міністерство юстиції України

0%
1

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 1.1.3.2.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) встановлено, що результати антикорупційної (зокрема громадської) експертизи підлягають оприлюдненню та обов’язковому розгляду;
2) покладено на Національне агентство обов’язок з проведення антикорупційної експертизи всіх актів, що подаються на розгляд Кабінету Міністрів України;
3) покладено на Національне агентство обов’язок проведення антикорупційної експертизи чинних нормативно-правових актів
Національне агентство з питань запобігання корупції проект закону подано до Верховної Ради України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2 1.1.3.2.2 Здійснення аналізу практики реалізації Національним агентством у 2022—2024 роках повноважень з проведення антикорупційної експертизи проектів нормативно-правових актів та періодичного перегляду законодавства на наявність у ньому корупціогенних норм Національне агентство з питань запобігання корупції аналіз проведено Не розпочато
3 1.1.3.2.3 Розроблення пропозицій щодо оновлення Порядку та Методології проведення антикорупційної експертизи Національним агентством Національне агентство з питань запобігання корупції пропозиції щодо оновлення Порядку та Методології розроблено та оприлюднено для проведення громадського обговорення Не розпочато
4 1.1.3.2.4 Проведення громадського обговорення пропозицій щодо оновлення Порядку та Методології проведення антикорупційної експертизи Національним агентством Національне агентство з питань запобігання корупції громадське обговорення проведено та оприлюднено його результати Не розпочато
5 1.1.3.2.5 Остаточне доопрацювання (у разі потреби) та затвердження оновлених Порядку та Методології проведення антикорупційної експертизи Національним агентством Національне агентство з питань запобігання корупції Порядок і Методологію затверджено Не розпочато
6 1.1.3.2.6 Забезпечення проведення Мін’юстом (до передачі цих повноважень Національному агентству) та Національним агентством (після отримання відповідних повноважень) антикорупційної експертизи всіх проектів актів, поданих на розгляд Кабінету Міністрів України Міністерство юстиції України Національне агентство з питань запобігання корупції антикорупційною експертизою Мін’юсту/Національного агентства охоплено
100 відсотків проектів законів, поданих на розгляд Кабінету Міністрів України
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 6

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 6

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 набрав чинності закон, яким:
а) встановлено, що результати антикорупційної (зокрема громадської) експертизи підлягають оприлюдненню та обов’язковому розгляду
(15 відсотків);
б) покладено на Національне агентство обов’язок з проведення антикорупційної експертизи всіх актів, що подаються на розгляд Кабінету Міністрів України (5 відсотків);
в) покладено на Національне агентство обов’язок проведення антикорупційної експертизи чинних нормативно-правових актів
(10 відсотків)
30%
2 Комітет Верховної Ради України з питань антикорупційної політики забезпечує проведення антикорупційної експертизи:
а) 100 відсотків законопроектів, поданих на розгляд Верховної Ради України народними депутатами України (20 відсотків);
б) 75 відсотків і більше законопроектів, поданих на розгляд Верховної Ради України народними депутатами України (16 відсотків);
в) 50 відсотків і більше законопроектів, поданих на розгляд Верховної Ради України народними депутатами України (12 відсотків);
г) 25 відсотків і більше законопроектів, поданих на розгляд Верховної Ради України народними депутатами України (8 відсотків);
ґ) до 25 відсотків законопроектів, поданих на розгляд Верховної Ради України народними депутатами України (4 відсотки)
20%
3 Мін’юст (до передачі таких повноважень Національному агентству) та Національне агентство (після передачі відповідних повноважень) забезпечують моніторинг та/або проведення антикорупційної експертизи:
а) 100 відсотків законопроектів, поданих на розгляд Кабінету Міністрів України (20 відсотків);
б) 75 відсотків і більше законопроектів, поданих на розгляд Кабінету Міністрів України (16 відсотків);
в) 50 відсотків і більше законопроектів, поданих на розгляд Кабінету Міністрів України (12 відсотків);
г) 25 відсотків і більше законопроектів, поданих на розгляд Кабінету Міністрів України (8 відсотків);
ґ) до 25 відсотків законопроектів, поданих на розгляд Кабінету Міністрів України (4 відсотки)
20%
4 щонайменше 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість антикорупційної експертизи, що здійснюється Комітетом Верховної Ради України з питань антикорупційної політики, як високу або дуже високу 10%
5 щонайменше 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість антикорупційної експертизи, що здійснюється Національним агентством, як високу або дуже високу 10%
6 щонайменше 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість антикорупційної експертизи, що здійснюється Мін’юстом, як високу або дуже високу 10%

Додаткові джерела інформації: