ОСР
3.1.1.2. За невиконання вимог законодавства щодо притягнення правопорушників до дисциплінарної відповідальності встановлено дисциплінарну та адміністративну відповідальність
Вирішення Проблеми:
3.1.1. Порушення вимог антикорупційного законодавства на практиці не завжди розглядається як дисциплінарне правопорушення; значна частина суб’єктів, на яких поширюється дія Закону, уникає дисциплінарних стягнень
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.11.2023 -
30.09.2024
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
2
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 3
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 3
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
* - Вага - програмне значення індикатора в ОСР№ | Індикатори | Вага* (%) | Оцінка досягнення | Обгрунтування оцінки | Джерело даних/розпорядник інформації | |
---|---|---|---|---|---|---|
за 2024 рік | за 2025 рік | |||||
1 |
набрав чинності: а) закон щодо внесення змін до Закону України “Про запобігання корупції”, яким: встановлено обов’язок керівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування інформувати Національне агентство про факти виявлення порушень вимог Закону України “Про запобігання корупції”, відкриття за цими фактами дисциплінарних проваджень, а також ухвалені рішення за результатами таких дисциплінарних проваджень (10 відсотків); встановлено, що невжиття заходів до притягнення осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, до дисциплінарної відповідальності за порушення вимог Закону України “Про запобігання корупції”, а також невиконання вимог законодавства щодо безумовного звільнення таких осіб (у прямо передбачених законодавством випадках) є дисциплінарними правопорушеннями (10 відсотків); б) закон щодо внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення, яким встановлено адміністративну відповідальність за невжиття заходів до притягнення осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, до дисциплінарної відповідальності за порушення вимог Закону України “Про запобігання корупції”, а також за невиконання вимог законодавства щодо безумовного звільнення таких осіб (у прямо передбачених законодавством випадках) (20 відсотків) |
40% | 0% |
офіційні друковані видання офіційний вебсайт Верховної Ради України |
||
2 | у кожному разі виявлення фактів невжиття керівниками відповідних органів заходів до притягнення підпорядкованих їм осіб до дисциплінарної відповідальності Національне агентство ініціює питання щодо притягнення таких керівників до дисциплінарної та адміністративної відповідальності | 30% | 0% |
звіт Національного агентства про стан інформування судами органів про ухвалені ними рішення. акти, складені за результатами перевірки організації роботи із запобігання і виявлення корупції |
||
3 |
за результатами експертного опитування встановлено, що: а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість запровадженого правового регулювання, зазначеного в підпункті 1 пункту 3.1.1.2., як високу або дуже високу (30 відсотків); б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість запровадженого правового регулювання, зазначеного в підпункті 1 пункту 3.1.1.2., як високу або дуже високу (20 відсотків); в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість запровадженого правового регулювання, зазначеного в підпункті 1 пункту 3.1.1.2., як високу або дуже високу (10 відсотків) |
30% | 0% | результати експертного опитування, організованого Національним агентством |