ОСР
1.2.2.1. Стратегія комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції оновлена; здійснюється регулярна актуалізація її змісту з урахуванням аналізу ефективності проведених комунікаційних кампаній; забезпечено належну організаційну та фінансову основу для скоординованих дій з її виконання
Вирішення Проблеми:
1.2.2. Відсутність об’єктивного висвітлення ситуації із запобігання та протидії корупції в Україні призводить до викривленого сприйняття населенням причин корупції, її рівня, ефективності антикорупційних інституцій
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.03.2023 -
31.10.2023
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
2
2
Виконано
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Національне агентство з питань запобігання корупції
100%
2
Зведена загальна інформація про Заходи
№ | Назва заходу | Головний виконавець | Співвиконавці | Показник виконання | Результати моніторингу (останні) | Статус |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1.2.2.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту акта щодо схвалення Стратегії комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції до 2025 року | Національне агентство з питань запобігання корупції | Міністерство культури та стратегічних комунікацій України | Стратегію схвалено |
Захід виконано невчасно та повністю
|
|
2 |
1.2.2.1.2 Створення в Національному агентстві медіа-центру |
Національне агентство з питань запобігання корупції |
наказ Національного агентства про створення антикорупційного медіа-центру видано та оприлюднено |
Захід виконано невчасно та повністю
|
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 4
Повністю досягнуті індикатори – 1
Частково досягнуті індикатори – 3
Індикатори з оцінкою 0% – 0
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
* - Вага - програмне значення індикатора в ОСР№ | Індикатори | Вага* (%) | Оцінка досягнення | Обгрунтування оцінки | Джерело даних/розпорядник інформації | |
---|---|---|---|---|---|---|
за 2024 рік | за 2025 рік | |||||
1 |
схвалено Стратегію комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції до 2025 року (далі – Стратегія комунікацій), якою визначено: а) цілі комунікації, що розробляються з урахуванням принципів, передбачених Антикорупційною стратегією на 2021–2025 роки, та наявних статистичних даних (10 відсотків); б) єдине візуальне та інформаційне оформлення комунікації в межах антикорупційної діяльності держави та здійснення заходів, передбачених Програмою (10 відсотків); в) єдині керівні принципи комунікації для імплементації єдиного візуального та інформаційного оформлення комунікації антикорупційної діяльності держави, що включатимуть перелік аналітичних даних, рекомендації, приклади успішних комунікацій, а також шляхи подолання невдалих комунікацій (10 відсотків); г) перелік програм та проектів, що мають бути виконані в межах Стратегії комунікації центральними органами виконавчої влади (за погодженням), зокрема відповідних медіа-проектів, трансляція яких передбачається в ефірі телебачення та радіомовлення (5 відсотків); д) джерела фінансування для реалізації Стратегії комунікацій (5 відсотків) |
40% | 20% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 1 очікуваного стратегічного результату 1.2.2.1 досягнуто частково. Так, 22 грудня 2023 року Кабінет Міністрів України ухвалив розпорядження “Про схвалення Стратегії комунікацій у сфері ... -> | офіційний вебсайт Кабінету Міністрів України | |
2 | у Національному агентстві утворено антикорупційний медіа-центр, який проводить моніторинг інформаційного поля щодо антикорупційної політики та формує рекомендації для державних органів для підвищення рівня інформування громадян про антикорупційну політику | 30% | 15% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 2 очікуваного стратегічного результату 1.2.2.1 досягнуто частково. Відповідно до наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 04.11.2023 №247/23 було утворено робочу... -> | офіційний вебсайт Національного агентства | |
3 | Стратегія комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції реалізована щонайменше на 60 відсотків | 20% | 20% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 3 очікуваного стратегічного результату 1.2.2.1 досягнуто повністю. Аналіз звітів за про виконання операційного плану заходів з реалізації Стратегії комунікацій у сфері запобігання та пр... -> | офіційний вебсайт Національного агентства | |
4 |
за результатами опитування населення встановлено, що: а) кількість громадян, які називають корупцію дуже серйозною проблемою для України, не перевищує 60 відсотків (4 відсотки); б) індекс сприйняття поширеності корупції зменшився з 4,39 у 2021 році до 3,9 у 2025 році (у 2023 – 4,2; у 2024 – 4,05) (6 відсотків) |
10% | 1% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 4 очікуваного стратегічного результату 1.2.2.1 досягнуто частково. Так, у 2023 р. згідно зі Звітом за результатами опитування населення та бізнесу "Корупція в Україні 2023: розуміння, с... -> | результати стандартного опитування щодо корупції в Україні, організованого Національним агентством |
Ключові джерела оцінки:
5.
MIA Technologies LLC (Osavul):
ОСР 1.2.2.1. індикатор № 2 - ДЕЗІНФОРМАЦІЯ НА ТЕМУ КОРУПЦІЇ ТА БОРОТЬБИ З НЕЮ В УКРАЇНІ ЗА ПЕРІОД: 24 червня 2024 – 30 червня 2024
6.
МЕДІА-ПОРТРЕТ : Центр контент аналізу:
ОСР 1.2.2.1. індикатор № 2 - КОРУПЦІЯ ЧЕРЕЗ ФІЛЬТРИ ЗМІ - Медіааналітика. І квартал 2024 року (1 січня – 15 березня 2024 року)
7.
МЕДІА-ПОРТРЕТ : Центр контент аналізу:
ОСР 1.2.2.1. індикатор № 2 - КОРУПЦІЯ ЧЕРЕЗ ФІЛЬТРИ ЗМІ - Медіааналітика. І квартал 2024 року (16 березня – 30 червня 2024 року)
8.
ЦЕНТР СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ:
ОСР 1.2.2.1. індикатор № 2 - ВИЯВЛЕННЯ ТА АНАЛІЗ РОСІЙСЬКИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ЗАГРОЗ НА ТЕМУ КОРУПЦІЇ В УКРАЇНСЬКОМУ МЕДІАПРОСТОРІ