ОСР
1.2.2.1. Стратегія комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції оновлена; здійснюється регулярна актуалізація її змісту з урахуванням аналізу ефективності проведених комунікаційних кампаній; забезпечено належну організаційну та фінансову основу для скоординованих дій з її виконання
Вирішення Проблеми:
1.2.2. Відсутність об’єктивного висвітлення ситуації із запобігання та протидії корупції в Україні призводить до викривленого сприйняття населенням причин корупції, її рівня, ефективності антикорупційних інституцій
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.03.2023 -
31.10.2023
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
2
2
Виконано
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Національне агентство з питань запобігання корупції
100%
2
Зведена загальна інформація про Заходи
№ | Назва заходу | Головний виконавець | Співвиконавці | Показник виконання | Результати моніторингу (останні) | Статус |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1.2.2.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту акта щодо схвалення Стратегії комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції до 2025 року | Національне агентство з питань запобігання корупції | Міністерство культури та стратегічних комунікацій України | Стратегію схвалено |
Захід виконано невчасно та повністю
|
|
2 |
1.2.2.1.2 Створення в Національному агентстві медіа-центру |
Національне агентство з питань запобігання корупції |
наказ Національного агентства про створення антикорупційного медіа-центру видано та оприлюднено |
Захід виконано невчасно та повністю
|
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 4
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 4
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 |
схвалено Стратегію комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції до 2025 року (далі – Стратегія комунікацій), якою визначено: а) цілі комунікації, що розробляються з урахуванням принципів, передбачених Антикорупційною стратегією на 2021–2025 роки, та наявних статистичних даних (10 відсотків); б) єдине візуальне та інформаційне оформлення комунікації в межах антикорупційної діяльності держави та здійснення заходів, передбачених Програмою (10 відсотків); в) єдині керівні принципи комунікації для імплементації єдиного візуального та інформаційного оформлення комунікації антикорупційної діяльності держави, що включатимуть перелік аналітичних даних, рекомендації, приклади успішних комунікацій, а також шляхи подолання невдалих комунікацій (10 відсотків); г) перелік програм та проектів, що мають бути виконані в межах Стратегії комунікації центральними органами виконавчої влади (за погодженням), зокрема відповідних медіа-проектів, трансляція яких передбачається в ефірі телебачення та радіомовлення (5 відсотків); д) джерела фінансування для реалізації Стратегії комунікацій (5 відсотків) |
40% |
2 | у Національному агентстві утворено антикорупційний медіа-центр, який проводить моніторинг інформаційного поля щодо антикорупційної політики та формує рекомендації для державних органів для підвищення рівня інформування громадян про антикорупційну політику | 30% |
3 | Стратегія комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції реалізована щонайменше на 60 відсотків | 20% |
4 |
за результатами опитування населення встановлено, що: а) кількість громадян, які називають корупцію дуже серйозною проблемою для України, не перевищує 60 відсотків (4 відсотки); б) індекс сприйняття поширеності корупції зменшився з 4,39 у 2021 році до 3,9 у 2025 році (у 2023 – 4,2; у 2024 – 4,05) (6 відсотків) |
10% |