ОСР
1.3.1.2. Удосконалено законодавчі процедури повідомлення про конфлікт інтересів та механізми його врегулювання, зокрема стосовно осіб, які не мають безпосереднього керівника чи займають виборні посади
Вирішення Проблеми:
1.3.1. Вади законодавства та недостатність ефективних ризик-орієнтованих механізмів виявлення конфлікту інтересів обмежують можливості мінімізації корупції за рахунок запобігання та врегулювання конфлікту інтересів
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.07.2023 -
30.04.2024
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
1
1
Не виконано
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Національне агентство з питань запобігання корупції
0%
1
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 2
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 |
набрав чинності закон, яким, зокрема: а) встановлено вимоги щодо форми повідомлення про конфлікт інтересів (17 відсотків); б) передбачено алгоритм дій безпосереднього керівника особи, в якої наявний конфлікт інтересів, у разі відсутності у нього повноважень для застосування того чи іншого способу зовнішнього врегулювання конфлікту інтересів (наприклад, переведення та звільнення) (17 відсотків); в) узгоджено між собою положення Закону, зокрема щодо особи, яку необхідно інформувати про конфлікт інтересів та особи, яка має врегульовувати конфлікт інтересів (17 відсотків); г) удосконалено механізми врегулювання конфлікту інтересів для осіб, які не мають безпосереднього керівника, зокрема займають виборні посади (17 відсотків); в) збільшено строк для прийняття рішення про врегулювання конфлікту інтересів (17 відсотків) |
85% |
2 |
за результатами експертного опитування встановлено, що: а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним в підпункті 1 пункту 1.3.1.2, як високу або дуже високу (15 відсотків); б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним в підпункті 1 пункту 1.3.1.2, як високу або дуже високу (10 відсотків); в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним в підпункті 1 пункту 1.3.1.2, як високу або дуже високу (5 відсотків) |
15% |