Відгук громадськості

ОСР

1.3.1.6. Забезпечується ефективний, повний, об’єктивний та неупереджений ризик-орієнтований моніторинг та контроль за дотриманням вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів та пов’язаних з ним обмежень, визначених розділами IV-V Закону України «Про запобігання корупції», зокрема з використанням IT-інструментів, за результатами яких ефективно виявляються рішення та правочини, вчинених в умовах конфлікту інтересів, забезпечується належне реагування на виявлені порушення, а також на рішення, прийняті з порушенням вимог цього Закону

Вирішення Проблеми:

1.3.1. Вади законодавства та недостатність ефективних ризик-орієнтованих механізмів виявлення конфлікту інтересів обмежують можливості мінімізації корупції за рахунок запобігання та врегулювання конфлікту інтересів

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.03.2023 - 31.12.2025

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 3
1 2
Виконано Виконується

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Національне агентство з питань запобігання корупції

33.3%
3

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 1.3.1.6.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, згідно з яким:
1) визначено повноваження Національного агентства щодо здійснення моніторингу, предметом якого є також дотримання інших вимог та обмежень, передбачених у розділах IV–V Закону, спрямованих на запобігання виникненню конфлікту інтересів;
2) усунено неточності у формулюваннях прав Національного агентства у статті 12 Закону щодо отримання інформації та документів, вжиття заходів реагування у зв’язку із виявленням порушень вимог Закону;
3) усунена неузгодженість положень Закону з нормами інших законів, яка унеможливлює отримання певних видів інформації з обмеженим доступом, зокрема інформації, що містить таємницю досудового розслідування, стосується митної справи;
4) виключено повноваження Ради суддів України щодо здійснення контролю за додержанням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів у діяльності суддів, натомість передбачено її повноваження щодо врегулювання конфлікту інтересів суддів
Національне агентство з питань запобігання корупції систему створено, отримані дані використовуються для виявлення ризиків
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2 1.3.1.6.2 Створення системи ранжування та аналізу інформації, що міститься в інформаційно-технічній системі Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, яка виявлятиме ризики порушення вимог законодавства щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів суб’єктами декларування Національне агентство з питань запобігання корупції систему створено, отримані дані використовуються для виявлення ризиків
Захід виконано невчасно та повністю
Виконано
3 1.3.1.6.3 Розвиток ІТ-продукту “Приховані інтереси” Національне агентство з питань запобігання корупції ІТ-продукт удосконалено за рахунок покращення наявного алгоритму пошуку зв’язків та доповнення новими алгоритмами ідентифікації ризиків
Прогресу виконання заходу немає
Виконується

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 3

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 3

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 набрав чинності закон, який сприяє підвищенню ефективності реалізації Національним агентством повноважень щодо проведення ризик-орієнтованого моніторингу, зокрема:
а) визначено повноваження Національного агентства щодо здійснення моніторингу, предметом якого, зокрема є дотримання інших вимог та обмежень, передбачених у розділах IV — V Закону, щодо запобігання виникненню конфлікту інтересів (15 відсотків);
б) усунено неточності у формулюваннях прав Національного агентства у статті 12 Закону щодо отримання інформації та документів, вжиття заходів реагування у зв’язку із виявленням порушень вимог Закону (15 відсотків);
в) усунена неузгодженість положень Закону з нормами інших законів, яка унеможливлює отримання певних видів інформації з обмеженим доступом, зокрема, інформації, що містить таємницю досудового розслідування, стосується митної справи (15 відсотків);
г) виключено повноваження Ради суддів України щодо здійснення контролю за додержанням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів у діяльності суддів, натомість передбачено її повноваження щодо врегулювання конфлікту інтересів суддів (15 відсотків)
60%
2 створено технічні передумови для запровадження ризик-орієнтованого моніторингу за дотриманням вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів та пов’язаних з ним обмежень, визначених розділами IV і V Закону, шляхом запровадження системи ранжування та аналізу інформації, що міститься в інформаційно-технічній системі Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, що свідчить про ризики порушення вимог законодавства щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів суб’єктами декларування
3) частка рішень та правочинів, вчинених в умовах конфлікту інтересів, виявлених за допомогою ІТ-інструментів, зазначених в підпункті 2 пункту 1.3.1.6, становить не менше 5 відсотків загальної кількості виявлених порушень
25%
3 частка рішень та правочинів, вчинених в умовах конфлікту інтересів, виявлених за допомогою ІТ-інструментів, зазначених в підпункті 2 пункту 1.3.1.6, становить не менше 5 відсотків загальної кількості виявлених порушень 15%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: