ОСР
1.3.2.1. Запроваджено законодавче визначення поняття "інша оплачувана діяльність" для цілей Закону України «Про запобігання корупції»
Вирішення Проблеми:
1.3.2. Правова регламентація заборон та обмежень на одержання подарунків, участі у певних правовідносинах є недосконалою, не в усіх випадках заборони забезпечені заходами юридичної відповідальності
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.05.2023 -
31.01.2024
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
1
1
Виконано частково
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Національне агентство з питань запобігання корупції
100%
1
Зведена загальна інформація про Заходи
№ | Назва заходу | Головний виконавець | Співвиконавці | Показник виконання | Результати моніторингу (останні) | Статус |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1.3.2.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, в якому визначено термін “інша оплачувана діяльність” для цілей Закону | Національне агентство з питань запобігання корупції | проект закону подано до Верховної Ради України |
Захід виконано невчасно та частково
|
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 2
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 | набрав чинності закон, яким запроваджено законодавче визначення поняття “інша оплачувана діяльність” для цілей Закону | 90% |
2 |
за результатами експертного опитування встановлено, що: а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним в підпункті 1 пункту 1.3.2.1, як високу або дуже високу (10 відсотків); б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним в підпункті 1 пункту 1.3.2.1, як високу або дуже високу (6 відсотків); в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним в підпункті 1 пункту 1.3.2.1, як високу або дуже високу (3 відсотки) |
10% |