Відгук громадськості

ОСР

1.3.2.1. Запроваджено законодавче визначення поняття "інша оплачувана діяльність" для цілей Закону України «Про запобігання корупції»

Вирішення Проблеми:

1.3.2. Правова регламентація заборон та обмежень на одержання подарунків, участі у певних правовідносинах є недосконалою, не в усіх випадках заборони забезпечені заходами юридичної відповідальності

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.05.2023 - 31.01.2024

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 1
1
Не виконано

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Національне агентство з питань запобігання корупції

0%
1

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 1.3.2.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, в якому визначено термін “інша оплачувана діяльність” для цілей Закону Національне агентство з питань запобігання корупції проект закону подано до Верховної Ради України
Захід не виконано
Не виконано

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 2

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 2

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 набрав чинності закон, яким запроваджено законодавче визначення поняття “інша оплачувана діяльність” для цілей Закону 90%
2 за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним в підпункті 1 пункту 1.3.2.1, як високу або дуже високу (10 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним в підпункті 1 пункту 1.3.2.1, як високу або дуже високу (6 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним в підпункті 1 пункту 1.3.2.1, як високу або дуже високу (3 відсотки)
10%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: