ОСР
1.3.2.3. Удосконалено правила поводження з неправомірною вигодою або подарунком з урахуванням, зокрема, способів їх отримання у нематеріальному вигляді
Вирішення Проблеми:
1.3.2. Правова регламентація заборон та обмежень на одержання подарунків, участі у певних правовідносинах є недосконалою, не в усіх випадках заборони забезпечені заходами юридичної відповідальності
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.08.2023 -
31.03.2024
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
1
1
Не виконано
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Національне агентство з питань запобігання корупції
0%
1
Зведена загальна інформація про Заходи
№ | Назва заходу | Головний виконавець | Співвиконавці | Показник виконання | Результати моніторингу (останні) | Статус |
---|---|---|---|---|---|---|
1 |
1.3.2.3.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, нормами якого вдосконалено: 1) правила поводження з подарунком чи неправомірною вигодою, зокрема отриманими у нематеріальному вигляді; 2) особливості поводження з неправомірною вигодою або подарунком, які отримані у нематеріальному вигляді |
Національне агентство з питань запобігання корупції | Національна поліція України, Офіс Генерального прокурора, Державне бюро розслідувань, Національне антикорупційне бюро | проект закону подано до Верховної Ради України |
Захід не виконано
|
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 2
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 |
набрав чинності закон, яким: а) удосконалено правила поводження з неправомірною вигодою або подарунком та визначено вичерпний перелік дій, які повинні бути вчинені службовцем та/або відповідним спеціально уповноваженим суб’єктом у сфері протидії корупції (60 відсотків); б) передбачено особливості поводження з неправомірною вигодою або подарунком, які отримані у нематеріальному вигляді (наприклад, поповнення карткового рахунка) (30 відсотків) |
90% |
2 |
за результатами експертного опитування встановлено, що: а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним в підпункті 1 пункту 1.3.2.3, як високу або дуже високу (10 відсотків); б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним в підпункті 1 пункту 1.3.2.3, як високу або дуже високу (6 відсотків); в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним в підпункті 1 пункту 1.3.2.3, як високу або дуже високу (3 відсотки) |
10% |