Відгук громадськості

ОСР

1.3.2.3. Удосконалено правила поводження з неправомірною вигодою або подарунком з урахуванням, зокрема, способів їх отримання у нематеріальному вигляді

Вирішення Проблеми:

1.3.2. Правова регламентація заборон та обмежень на одержання подарунків, участі у певних правовідносинах є недосконалою, не в усіх випадках заборони забезпечені заходами юридичної відповідальності

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.08.2023 - 31.03.2024

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 1
1
Не виконано

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Національне агентство з питань запобігання корупції

0%
1

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 1.3.2.3.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, нормами якого вдосконалено:
1) правила поводження з подарунком чи неправомірною вигодою, зокрема отриманими у нематеріальному вигляді;
2) особливості поводження з неправомірною вигодою або подарунком, які отримані у нематеріальному вигляді
Національне агентство з питань запобігання корупції Національна поліція України, Офіс Генерального прокурора, Державне бюро розслідувань, Національне антикорупційне бюро проект закону подано до Верховної Ради України
Захід не виконано
Не виконано

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 2

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 2

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 набрав чинності закон, яким:
а) удосконалено правила поводження з неправомірною вигодою або подарунком та визначено вичерпний перелік дій, які повинні бути вчинені службовцем та/або відповідним спеціально уповноваженим суб’єктом у сфері протидії корупції (60 відсотків);
б) передбачено особливості поводження з неправомірною вигодою або подарунком, які отримані у нематеріальному вигляді (наприклад, поповнення карткового рахунка) (30 відсотків)
90%
2 за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним в підпункті 1 пункту 1.3.2.3, як високу або дуже високу (10 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним в підпункті 1 пункту 1.3.2.3, як високу або дуже високу (6 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним в підпункті 1 пункту 1.3.2.3, як високу або дуже високу (3 відсотки)
10%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: