ОСР
1.4.3.5. Національне агентство має ефективні інструменти для унеможливлення зловживань особливим порядком здійснення заходів фінансового контролю щодо осіб, які належать до кадрового складу розвідувальних органів та/або безпосередньо здійснюють розвідувальну, контррозвідувальну, оперативно-розшукову діяльність
Вирішення Проблеми:
1.4.3. Попередня діяльність із проведення контролю та перевірки декларацій, моніторингу способу життя була недостатньо дієвою
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.03.2023 -
31.03.2024
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
6
4
1
1
Виконано
Не виконано
Не розпочато
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Національне агентство з питань запобігання корупції
66.7%
6
Зведена загальна інформація про Заходи
№ | Назва заходу | Головний виконавець | Співвиконавці | Показник виконання | Результати моніторингу (останні) | Статус |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1.4.3.5.1 Розроблення проекту Порядку проведення логічного та арифметичного контролю та контролю щодо повноти заповнення декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, поданої окремими категоріями осіб, визначених у статті у 52-1 Закону | Національне агентство з питань запобігання корупції | Міністерство юстиції України, Адміністрація Державної прикордонної служби України, Адміністрація Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державна податкова служба України, Національна поліція України, Державне бюро розслідувань, Національне антикорупційне бюро, Служба безпеки України, Служба зовнішньої розвідки України, Управління державної охорони України, Бюро економічної безпеки України, Міністерство оборони України | розроблено проект Порядку та надано його для опрацювання заінтересованим органам державної влади |
Захід виконано вчасно і повністю
|
|
2 | 1.4.3.5.2 Погодження проекту Порядку, зазначеного у підпункті 1.4.3.5.1, із заінтересованими органами та його доопрацювання (у разі потреби) | Національне агентство з питань запобігання корупції | Міністерство юстиції України, Адміністрація Державної прикордонної служби України, Адміністрація Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державна податкова служба України, Національна поліція України, Державне бюро розслідувань, Національне антикорупційне бюро, Служба безпеки України, Служба зовнішньої розвідки України, Управління державної охорони України | проект Порядку надіслано для опрацювання заінтересованим органам державної влади |
Захід виконано вчасно і повністю
|
|
3 | 1.4.3.5.3 Прийняття та державна реєстрація у Мін’юсті Порядку, зазначеного у підпункті 1.4.3.5.1 | Національне агентство з питань запобігання корупції | Міністерство юстиції України | Порядок зареєстровано у Мін’юсті та надіслано для використання в роботі заінтересованим органам державної влади |
Захід виконано вчасно і повністю
|
|
4 | 1.4.3.5.4 Утворення робочої групи із запровадження системи (систем), яка (які) забезпечує (забезпечують) проведення в електронному вигляді логічного та арифметичного контролю та контролю щодо правильності та повноти заповнення відповідних декларацій | Національне агентство з питань запобігання корупції | Міністерство юстиції України, Адміністрація Державної прикордонної служби України, Адміністрація Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державна податкова служба України, Національна поліція України, Державне бюро розслідувань, Національне антикорупційне бюро, Служба безпеки України, Служба зовнішньої розвідки України, Управління державної охорони України, Бюро економічної безпеки України, Міністерство оборони України | робочу групу утворено |
Захід виконано вчасно і повністю
|
|
5 | 1.4.3.5.5 Проведення консультацій, розроблення технічних вимог системи, зазначеної у підпункті 1.4.3.5.4 | Національне агентство з питань запобігання корупції | Міністерство юстиції України, Адміністрація Державної прикордонної служби України, Адміністрація Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державна податкова служба України, Національна поліція України, Державне бюро розслідувань, Національне антикорупційне бюро, Служба безпеки України, Служба зовнішньої розвідки України, Управління державної охорони України, Бюро економічної безпеки України, Міністерство оборони України | технічні вимоги до системи затверджено |
Захід не виконано
|
|
6 | 1.4.3.5.6 У разі відповідності вимогам власної безпеки впроваджено в експлуатацію систему (системи), яка (які) забезпечує (забезпечують) проведення логічного та арифметичного контролю та контролю щодо правильності та повноти заповнення відповідних декларацій в електронному вигляді | Національне агентство з питань запобігання корупції | Міністерство юстиції України, Адміністрація Державної прикордонної служби України, Адміністрація Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державна податкова служба України, Національна поліція України, Державне бюро розслідувань, Національне антикорупційне бюро, Служба безпеки України, Служба зовнішньої розвідки України, Управління державної охорони України, Бюро економічної безпеки України, Міністерство оборони України | систему введено в промислову експлуатацію |
Виконання заходу не розпочато
|
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 2
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 | затверджено та застосовано на практиці порядок проведення логічного та арифметичного контролю та контролю щодо повноти заповнення декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, поданої окремими категоріями осіб, визначених статтею 52-1 Закону | 50% |
2 | у разі відповідності вимогам власної безпеки впроваджено в експлуатацію систему (системи), яка (які) забезпечує (забезпечують) проведення логічного та арифметичного контролю та контролю щодо правильності та повноти заповнення відповідних декларацій в електронному вигляді, та збільшено середньорічну кількість заходів фінансового контролю щодо окремих категорій осіб, визначених статтею 521 Закону, на 30 відсотків порівняно з відповідним показником 2021 року | 50% |