Відгук громадськості

ОСР

1.6.2.2. Значна частина громадян належно обізнана з порядком та каналами подання повідомлень про корупцію завдяки ефективному проведенню інформаційно-роз’яснювальної та просвітницької роботи

Вирішення Проблеми:

1.6.2. Відсутність необхідних знань для належного повідомлення про випадки корупції, суб’єктів, уповноважених їх розглядати, а також механізму ефективного розгляду таких повідомлень

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.06.2023 - 31.12.2025

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 1
1
Виконується

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Національне агентство з питань запобігання корупції

0%
1

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 1.6.2.2.1 Здійснення заходів, які будуть передбачені Стратегією комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції Національне агентство з питань запобігання корупції інформаційні кампанії та заходи проведено, матеріали розроблено
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 2

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 2

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 за результатами соціологічного опитування встановлено, що показник обізнаності громадян (“достатньо обізнаний” та “поверхнево обізнаний”) щодо каналів повідомлення про корупцію становить:
а) понад 60 відсотків (50 відсотків);
б) понад 45 відсотків (30 відсотків);
в) понад 30 відсотків (10 відсотків)
50%
2 за результатами соціологічного опитування встановлено, що показник обізнаності громадян (“достатньо обізнаний” та “поверхнево обізнаний”) щодо механізмів розгляду повідомлень про корупцію становить:
а) понад 60 відсотків (50 відсотків);
б) понад 45 відсотків (30 відсотків);
в) понад 30 відсотків (10 відсотків)
50%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: