Measure
1.1.1.5.4.(11). Performing financial and economic calculations of needs (specifically by developing a feasibility study of the creation or modernization of IT systems) required for implementation of the activities planned for 2024 and 2025 and the needs that require additional funding (specifically activities aimed at creating or modernizing IT systems and/or electronic communication networks, information technology development tools, and information resources), particularly during the formulation of budget proposals for 2024 and 2025 (financial and economic calculations must be performed and feasibility studies developed for the following activities: 1.4.2.2.2, 1.4.2.2.4, 1.5.3.1.6, 2.2.3.1.1, 2.2.3.1.2, 2.2.3.1.3, 2.2.3.1.4, 2.2.3.3.3, 2.2.3.3.4, 2.2.3.3.5, 2.4.2.3.5, 2.4.3.1.7––2.4.3.1.10, 2.5.1.1.1, 2.5.1.1.2, 2.5.1.2.2—2.5.1.4.2, 2.5.4.3.2––2.5.4.3.5, 2.5.10.2.5, 2.5.10.2.6, 2.5.10.3.2, 2.5.10.3.3, 2.5.10.3.5, 2.6.4.1.2, 2.7.3.4.9, 2.7.5.2.2, 2.7.7.1.4, 3.3.2.3.4, 3.3.3.8.3)
Measure status:
Actual execution date:
30.09.2024
The measure is aimed at achieving ESR:
1.1.1.5. Sufficient funding and other essential resources are allocated for the needs of shaping and implementing the anticorruption policy
Problem solving:
1.1.1. The state anticorruption policy is not always based on complete, objective, and reliable data; The efforts of different government agencies, local self-government bodies, and the public are not sufficiently coordinated
Deadlines:
Responsible implementors (authorities):
Sources of funding:
state budget
Volumes of financing (thousand UAH):
within the established budget allocations for the relevant year
Performance indicator:
Financial and economic calculations of the needs have been performed.
Implementing status
Progress/Result of implementation:
МОЗ листом від 26.05.2023 №28/14208/2-23 повідомило НАЗК про те, що виконання заходів планується за рахунок залучення коштів міжнародної технічної допомоги.
На виконання вищезазначених заходів проводилися розрахунки відповідних потреб, зокрема, з метою укладення договорів на розробку модулів системи e-Stock (заходи 2.7.1.1.2, 2.7.1.1.3, 2.7.1.1.4):
1.Потреба - Модуль розроблений та введений в експлуатацію.
2.Закупівля - Модуль розроблений та запущено пілот.
3.Облік - Модуль в процесі розробки.
4.Логістика - Модуль в процесі проведення тендерних процедур.
5.Back Office 2.0 – Модуль в процесі проведення тендерних процедур.
Крім цього, щодо розширення функціонування ЕСОЗ, на виконання вищезазначених заходів проводилися розрахунки відповідних потреб, зокрема:
1.Заходи 2.7.3.2.5, 2.7.3.2.6, 2.7.3.2.7: розроблене технічне завдання для розширення функціоналуЕСОЗ; відповідне програмне забезпечення розроблено та введено в експлуатацію.
2.Заходи 2.7.3.3.4, 2.7.3.3.5, 2.7.3.3.6: розроблено технічне завдання та здійснено технічну розробку впровадження можливості застосування в ЕСОЗ Національного класифікатора НК 030:2022 “Класифікатор функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров'я”; зазначений функціонал було включено до складу ЕСОЗ.
3.Заходи 2.7.3.3.4, 2.7.3.3.5, 2.7.3.3.6: розроблено технічне завдання для розширення функціоналу ЕСОЗ; відповідне програмне забезпечення розроблено та введено в експлуатацію.
4.Заходи 2.7.3.4.6, 2.7.3.4.9: Постановою КМУ від 25.04.2018 № 411 «Деякі питання електронної системи охорони здоров’я» передбачено, що електронна система охорони здоров’я дає змогу, зокрема, здійснювати виконання таких функцій, пов’язаних з реабілітацією у сфері охорони здоров’я: ведення медичних записів з урахуванням моделі Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я, з метою реалізації якої, розроблено технічне завдання та здійснено технічну розробку впровадження можливості застосування в електронній системі охорони здоров'я Національного класифікатора НК 030:2022 “Класифікатор функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров'я”.
Крім цього розпорядженням КМУ від 26.05.2023 № 483 затверджено План заходів щодо зміни оцінки потреб та механізму їх забезпечення для осіб з обмеженням повсякденного функціонування та реформування проведення медико-соціальної експертизи в Україні, яким передбачено вирішення усіх зазначених питань.