Очікуваний стратегічний результат 2.1.3.5. Запроваджено ефективний механізм перевірки законності походження майна судді; судді, які порушили обов’язок щодо підтвердження законності джерела походження майна, звільнені згідно із статтею 126 Конституції України
Індикатори — 2
набрав чинності закон, яким:
а) запроваджено окрему процедуру проведення перевірки законності джерел походження майна судді (поза межами дисциплінарного провадження), яку здійснює Національне агентство (25 відсотків);
б) встановлено окремий порядок розгляду Вищою радою правосуддя подань про звільнення судді на підставі порушення обов’язку щодо підтвердження законності джерела походження майна (25 відсотків);
в) встановлено окремий порядок оскарження суддею або заявником (скаржником) рішень, дій чи бездіяльності у процедурах проведення перевірки законності походження майна судді та звільнення судді на підставі порушення обов’язку щодо підтвердження законності джерела походження майна (20 відсотків)
щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері правосуддя оцінюють, що:
а) запроваджена окрема процедура проведення перевірки законності джерел походження майна судді (поза межами дисциплінарного провадження) є повністю чи здебільшого дієвою та ефективною (10 відсотків);
б) запроваджена окрема процедура розгляду Вищою радою правосуддя подань про звільнення судді на підставі порушення обов’язку щодо підтвердження законності джерела походження майна є повністю чи здебільшого дієвою та ефективною (10 відсотків);
в) запроваджений окремий порядок оскарження суддею або заявником (скаржником) рішень, дій чи бездіяльності у процедурах проведення перевірки законності походження майна судді та звільнення судді на підставі порушення обов’язку щодо підтвердження законності джерела походження майна є повністю чи здебільшого дієвим та ефективним
(10 відсотків)