Очікуваний стратегічний результат 2.1.4.4. Удосконалено систему виконання судових рішень
Заходи — 5
2.1.4.4.1. Супроводження розгляду проекту Закону України “Про примусове виконання рішень” (реєстраційний номер 5660 від 14 червня 2021 р.) у Верховній Раді України (зокрема у разі застосування до нього Президентом України права вето)
Головний виконавець: Міністерство юстиції України
2.1.4.4.2. Забезпечення підключення банків за допомогою автоматизованої системи виконавчого провадження до інформаційної взаємодії для забезпечення автоматизованого арешту коштів на рахунках боржників
Головний виконавець: ДП «Національні інформаційні системи»
2.1.4.4.3.
Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) запроваджено здійснення дієвого та ефективного судового контролю за виконанням судових рішень;
2) запроваджено ефективні процедури встановлення чи зміни способу або порядку виконання рішень немайнового характеру;
3) удосконалено порядок виконання рішень, за якими боржник зобов’язаний вчинити певні дії або утриматися від їх вчинення;
4) переглянуто та скасовано необґрунтовані мораторії щодо примусового виконання рішень, боржниками за якими є державні підприємства;
5) удосконалено порядок виконання в Україні рішень міжнародних арбітражів
Головний виконавець: Міністерство юстиції України
2.1.4.4.4. Впровадження Єдиного державного реєстру виконавчих документів з урахуванням архітектурних вимог для подальшого застосування технологій масивів даних
Головний виконавець: Державна судова адміністрація України
2.1.4.4.5. Забезпечення обміну даними та технічної можливості взаємодії між Автоматизованою системою виконавчого провадження та Єдиним державним реєстром виконавчих документів
Головний виконавець: Державна судова адміністрація України
Індикатори — 4
набрав чинності закон, яким:
а) передбачено подальшу цифровізацію здійснення процесів примусового виконання рішень, зокрема запроваджено обов’язкове підключення банків до системи інформаційної взаємодії за допомогою автоматизованої системи виконавчого провадження для забезпечення автоматизованого арешту коштів боржників на рахунках (8 відсотків);
б) удосконалено порядок виконання рішень, за якими боржник зобов’язаний вчинити певні дії або утриматися від їх вчинення (7 відсотків);
в) запроваджено дієвий та ефективний судовий контроль за виконанням судових рішень (7 відсотків);
г) запроваджено ефективні процедури встановлення чи зміни способу або порядку виконання рішень немайнового характеру (7 відсотків);
ґ) переглянуто та скасовано необґрунтовані мораторії щодо примусового виконання рішень, боржниками за якими є державні підприємства
(7 відсотків);
д) розширено можливості виконання рішень приватними виконавцями
(7 відсотків);
е) удосконалено порядок виконання в Україні рішень міжнародних арбітражів (7 відсотків)
запроваджено в промислову експлуатацію Єдиний державний реєстр виконавчих документів з урахуванням архітектурних вимог для подальшого застосування технологій масивів даних
запроваджено обмін інформацією та технічну можливість взаємодії між Єдиним державним реєстром виконавчих документів та автоматизованою системою виконавчого провадження
щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері правосуддя оцінюють, що:
а) процеси примусового виконання рішень повністю або здебільшого є дієвими та ефективними (зокрема, завдяки цифровізації) (3 відсотки);
б) положення законодавства повністю або здебільшого унеможливлюють зловживання сторонами своїми правами під час виконавчого провадження у збалансований спосіб та без шкоди законним інтересам цих сторін
(3 відсотки);
в) законодавство не встановлює необґрунтованих мораторіїв щодо примусового виконання рішень, боржниками за якими є державні підприємства (2 відсотки);
г) сфера діяльності приватних виконавців визначена повністю або здебільшого оптимально (2 відсотки)