Очікуваний стратегічний результат 2.3.1.1. Усунені підстави для можливої корупції працівників митних органів шляхом уведення правила, за яким резервні методи визначення митної вартості можуть застосовуватися виключно в межах апеляційних процедур
Заходи — 3
2.3.1.1.1.
Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Митного кодексу України, відповідно до якого розділ щодо контролю правильності визначення митної вартості приведено у відповідність з Регламентом ЄС № 952/2013 від 9 жовтня 2013 р., Угодою про застосування статті VІІ ГАТТ і статтею VII Генеральної угоди з тарифів і торгівлі 1994 року
Головний виконавець: Міністерство фінансів України
2.3.1.1.2. Розроблення стандартного алгоритму дій посадових осіб митних органів під час контролю правильності визначення митної вартості товарів на етапі митного оформлення та після його завершення
Головний виконавець: Державна митна служба України
2.3.1.1.3. Забезпечення проведення навчань та тренінгів посадових осіб митних органів щодо методів визначення митної вартості товарів
Головний виконавець: Державна митна служба України
Індикатори — 3
набрав чинності закон щодо внесення змін до Митного кодексу України, яким розділ щодо контролю правильності визначення митної вартості приведено у відповідність з Регламентом ЄС № 952/2013 від 9 жовтня
2013 р., Угодою про застосування статті VІІ ГАТТ і статтею VII Генеральної угоди з тарифів і торгівлі 1994 року
розроблено стандартний алгоритм дій посадових осіб митних органів під час контролю правильності визначення митної вартості товарів на етапі митного оформлення та після його завершення
за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері митної політики зазначають про відсутність випадків необґрунтованого застосування митними органами резервного методу визначення митної вартості товарів (5 відсотків), а також понад 75 відсотків посадових осіб митних органів та представників бізнесу обізнані щодо змін в законодавстві з питань митної справи стосовно контролю правильності визначення митної вартості (5 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері митної політики зазначають про відсутність випадків необґрунтованого застосування митними органами резервного методу визначення митної вартості товарів (3,5 відсотка), а також понад 75 відсотків посадових осіб митних органів та представників бізнесу обізнані щодо змін в законодавстві з питань митної справи стосовно контролю правильності визначення митної вартості (3,5 відсотка);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері митної політики зазначають про відсутність випадків необґрунтованого застосування митними органами резервного методу визначення митної вартості товарів (1,5 відсотка), а також понад 75 відсотків посадових осіб митних органів та представників бізнесу обізнані щодо змін в законодавстві з питань митної справи стосовно контролю правильності визначення митної вартості (1,5 відсотка)