Прогрес виконання заходів станом на 21.12.2024
заходи, виконання яких станом на 30.09.2024
1 1 1
3
Виконано Виконується Не виконано
Виконано заходів (повністю та частково) - 1 ( 33.3%)

Заходи — 3

2.3.1.1.1. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Митного кодексу України, відповідно до якого розділ щодо контролю правильності визначення митної вартості приведено у відповідність з Регламентом ЄС № 952/2013 від 9 жовтня 2013 р., Угодою про застосування статті VІІ ГАТТ і статтею VII Генеральної угоди з тарифів і торгівлі 1994 року

Головний виконавець: Міністерство фінансів України

2.3.1.1.2. Розроблення стандартного алгоритму дій посадових осіб митних органів під час контролю правильності визначення митної вартості товарів на етапі митного оформлення та після його завершення

Головний виконавець: Державна митна служба України

2.3.1.1.3. Забезпечення проведення навчань та тренінгів посадових осіб митних органів щодо методів визначення митної вартості товарів

Головний виконавець: Державна митна служба України

Індикатори — 3

Оцінка досягнення ОСР — вага показника (індикатора) —
1
0 / 70%

набрав чинності закон щодо внесення змін до Митного кодексу України, яким розділ щодо контролю правильності визначення митної вартості приведено у відповідність з Регламентом ЄС № 952/2013 від 9 жовтня
2013 р., Угодою про застосування статті VІІ ГАТТ і статтею VII Генеральної угоди з тарифів і торгівлі 1994 року

2
0 / 20%

розроблено стандартний алгоритм дій посадових осіб митних органів під час контролю правильності визначення митної вартості товарів на етапі митного оформлення та після його завершення

3
0 / 10%

за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері митної політики зазначають про відсутність випадків необґрунтованого застосування митними органами резервного методу визначення митної вартості товарів (5 відсотків), а також понад 75 відсотків посадових осіб митних органів та представників бізнесу обізнані щодо змін в законодавстві з питань митної справи стосовно контролю правильності визначення митної вартості (5 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері митної політики зазначають про відсутність випадків необґрунтованого застосування митними органами резервного методу визначення митної вартості товарів (3,5 відсотка), а також понад 75 відсотків посадових осіб митних органів та представників бізнесу обізнані щодо змін в законодавстві з питань митної справи стосовно контролю правильності визначення митної вартості (3,5 відсотка);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері митної політики зазначають про відсутність випадків необґрунтованого застосування митними органами резервного методу визначення митної вартості товарів (1,5 відсотка), а також понад 75 відсотків посадових осіб митних органів та представників бізнесу обізнані щодо змін в законодавстві з питань митної справи стосовно контролю правильності визначення митної вартості (1,5 відсотка)

* - певні заходи є спільними для декількох ОСР, але мають окремий номер (id)