Прогрес виконання заходів станом на 21.12.2024
заходи, виконання яких станом на 30.09.2024
3
3
Не розпочато
Виконано заходів (повністю та частково) - 0 ( 0%)

Заходи — 3

2.3.1.3.1. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, відповідно до якого:
1) визначено статус органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби;
2) визначено вимоги до формування органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби, які передбачають прозорий конкурс шляхом рейтингового інтернет-голосування громадян, які проживають на території України, за кандидатів, що були обрані серед громадських організацій, бізнес-асоціацій та експертів;
3) визначено кількість членів органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби, а також встановлено, що серед них не повинно бути представників органів державної влади та органів місцевого самоврядування або афілійованих із ними представників громадськості;
4) установлено повноваження органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби, які, зокрема, включають участь в оцінці корупційних ризиків та вжитті заходів із запобігання корупції, розробленні проектів нормативно-правових актів, здійснення моніторингу ефективності реалізації Держмитслужбою її повноважень;
5) установлено, що строк повноважень члена органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби становить два роки

Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції

2.3.1.3.2. Розроблення проекту Положення про орган громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби

Головний виконавець: Державна митна служба України

2.3.1.3.3. Проведення громадського обговорення проекту Положення, зазначеного у підпункті 2.3.1.3.2, забезпечення його доопрацювання (у разі потреби) та затвердження

Головний виконавець: Державна митна служба України

Індикатори — 4

Оцінка досягнення ОСР — вага показника (індикатора) —
1
0 / 50%

набрав чинності закон, відповідно до якого:
а) визначено статус органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби (10 відсотків);
б) визначено вимоги до формування органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби, які передбачають прозорий конкурс шляхом рейтингового інтернет-голосування громадян, які проживають на території України, за кандидатів, що були обрані серед громадських організацій, бізнес-асоціацій та експертів (15 відсотків);
в) визначено кількість членів органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби, а також встановлено, що серед них не повинно бути представників органів державної влади та органів місцевого самоврядування або афілійованих з ними представників громадськості (10 відсотків);
г) установлено повноваження органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби, які, зокрема, включають участь в оцінці корупційних ризиків та вжитті заходів із запобігання корупції, розробленні проектів нормативно-правових актів, здійснення моніторингу ефективності реалізації Держмитслужбою її повноважень (10 відсотків);
ґ) установлено, що строк повноважень члена органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби становить два роки (5 відсотків)

2
0 / 20%

набрали чинності оновлене відповідно до законодавчого регулювання, зазначеного в підпункті 1 пункту 2.3.1.3, положення про орган громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби (10 відсотків), та порядок формування органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби (10 відсотків)

3
0 / 20%

новий склад органу громадського контролю за поточною діяльністю Держмитслужби сформовано відповідно до вимог закону, зазначеного в підпункті 1 пункту 2.3.1.3

4
0 / 10%

за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері митної політики та митної справи оцінюють ефективність діяльності органу громадського контролю, сформованого відповідно до підпункту 1 пункту 2.3.1.3, як високу або дуже високу (10 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері митної політики та митної справи оцінюють ефективність органу громадського контролю, сформованого відповідно до підпункту 1 пункту 2.3.1.3, як високу або дуже високу (7 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері митної політики та митної справи оцінюють ефективність діяльності органу громадського контролю, сформованого відповідно до підпункту 1 пункту 2.3.1.3, як високу або дуже високу (4 відсотки)

* - певні заходи є спільними для декількох ОСР, але мають окремий номер (id)