Очікуваний стратегічний результат 2.3.2.2. Запроваджено переважне адміністрування митних платежів за результатами пост-аудит контролю
Заходи — 6
2.3.2.2.1. Проведення постійного моніторингу ефективності проведення заходів пост-митного контролю, у тому числі із залученням бізнес-асоціацій, та щорічне публічне звітування про результати застосування пост-аудит контролю
Головний виконавець: Державна митна служба України
2.3.2.2.2. Збирання та оприлюднення щорічних статистичних даних про здійснені посадовими особами митних органів форми контролю, що дасть змогу визначити частку заходів пост-митного контролю серед інших його форм
Головний виконавець: Державна митна служба України
2.3.2.2.3. Забезпечення збільшення частки проведених заходів пост-митного контролю серед інших здійснених заходів митного контролю з урахуванням статистичних даних, оприлюднених на виконання завдання, зазначеного у підпункті 2.3.2.2.2
Головний виконавець: Державна митна служба України
2.3.2.2.4.
Розроблення проекту наказу щодо внесення змін до Порядку здійснення аналізу та оцінки ризиків, розроблення і реалізації заходів з управління ризиками для визначення форм та обсягів митного контролю, затвердженого наказом Мінфіну
від 31 липня 2015 р. № 684, відповідно до яких система управління ризиками застосовується для визначення необхідності проведення пост-митного контролю
Головний виконавець: Міністерство фінансів України
2.3.2.2.5. Проведення громадського обговорення проекту наказу, зазначеного у підпункті 2.3.2.2.4, забезпечення його доопрацювання (у разі потреби), видання та подання на державну реєстрацію
Головний виконавець: Міністерство фінансів України
2.3.2.2.6. Супроводження державної реєстрації наказу, зазначеного у підпункті 2.3.2.2.4, та його офіційного опублікування
Головний виконавець: Міністерство фінансів України
Індикатори — 3
щороку оприлюднюється звіт про застосування пост-митного контролю за результатами проведення моніторингу ефективності заходів пост-митного контролю, в тому числі із залученням бізнес-асоціацій
набрали чинності зміни до Порядку здійснення аналізу та оцінки ризиків, розроблення і реалізації заходів з управління ризиками для визначення форм та обсягів митного контролю, затвердженого наказом Мінфіну від 31 липня 2015 р. № 684, відповідно до яких система управління ризиками застосовується для визначення необхідності проведення пост-митного контролю
за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері митної політики оцінюють ефективність впровадження митного пост-аудиту як чинника зниження корупційних проявів на митниці як високу або дуже високу (10 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері митної політики оцінюють ефективність впровадження митного пост-аудиту як чинника зниження корупційних проявів на митниці як високу або дуже високу (7 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері митної політики оцінюють ефективність впровадження митного пост-аудиту як чинника зниження корупційних проявів на митниці як високу або дуже високу (4 відсотки)