Очікуваний стратегічний результат 2.3.5.1. Унеможливлено необґрунтований вплив суб’єктивних чинників під час виконання посадовими особами органів податкової служби своїх повноважень
Заходи — 5
2.3.5.1.1.
Розроблення проекту наказу про внесення змін до Порядку функціонування Електронного кабінету, затвердженого наказом Мінфіну
від 14 липня 2017 р. № 637, щодо:
а) отримання платником податків додаткової податкової інформації (інформація щодо включення/виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, інформація про зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування тощо) про інших платників податків за попередньо наданою згодою таких осіб, у вигляді документа за встановленою формою, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу;
б) розширення сервісів електронного кабінету платника податків шляхом впровадження нових електронних сервісів, що дають змогу, в тому числі, здійснювати листування контролюючих органів через електронний кабінет з платниками податків, які подають звітність в електронній формі, та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в електронному кабінеті, та які подали заяву про намір отримувати документи через електронний кабінет
Головний виконавець: Міністерство фінансів України
2.3.5.1.2. Погодження проекту наказу, зазначеного у підпункті 2.3.5.1.1, із заінтересованими органами та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби)
Головний виконавець: Міністерство фінансів України
2.3.5.1.3. Супроводження державної реєстрації наказу, зазначеного у підпункті 2.3.5.1.1, у Мінʼюсті
Головний виконавець: Міністерство фінансів України
2.3.5.1.4. Розроблення програмного забезпечення для розширення функціоналу електронного кабінету шляхом впровадження сервісів, зазначених у підпункті 2.3.5.1.1
Головний виконавець: Державна податкова служба України
2.3.5.1.5. Введення в промислову експлуатацію функціоналу, зазначеного у підпункті 2.3.5.1.4
Головний виконавець: Державна податкова служба України
Індикатори — 3
набрав чинності наказ про внесення змін до Порядку функціонування Електронного кабінету, затвердженого наказом Мінфіну від 14 липня
2017 р. № 637 щодо:
а) отримання платником податків додаткової податкової інформації (інформація щодо включення до/виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, інформація про зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування тощо) про інших платників податків за попередньо наданою згодою таких осіб, у вигляді документа за встановленою формою, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу
(25 відсотків);
б) розширення сервісів електронного кабінету платника податків шляхом впровадження нових електронних сервісів, що дають змогу у в тому числі, здійснювати листування контролюючих органів через електронний кабінет з платниками податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в електронному кабінеті, та які подали заяву про бажання отримувати документи через електронний кабінет (25 відсотків)
розширено функціонал електронного кабінету шляхом впровадження сервісів, зазначених у підпункті 1 пункту 2.3.5.1
за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють ступінь запровадження автоматизованих сервісів у діяльності органів податкової служби як високу або дуже високу (10 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють ступінь запровадження автоматизованих сервісів у діяльності органів податкової служби як високу або дуже високу (7 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють ступінь запровадження автоматизованих сервісів у діяльності органів податкової служби як високу або дуже високу (4 відсотки)