ЗВЕДЕНА ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ В РОЗРІЗІ НАПРЯМКІВ, ПРОБЛЕМ ТА ОСР

ОСР: 1.1.1.8. Антикорупційні програми та інші програмні документи антикорупційного характеру органів державної влади, органів місцевого самоврядування та інших публічних інституцій є дієвим механізмом подолання та упередження корупційних практик у публічному секторі; до їх розробки і моніторингу виконання долучається громадськість

Прогрес виконання заходів станом на 03.07.2024
заходи, виконання яких станом на 31.03.2024
2 6
8
Виконується Не розпочато
Виконано заходів (повністю та частково) - 0 ( 0%)
Назва ОСР Назва заходу Головний виконавець Результати моніторингу (останні) Статус % виконання заходів (повністю та частково) Оцінка досягнення ОСР Середній рівень ОСР
Напрямок 1.1. Формування та реалізація державної антикорупційної політики
0% 0 / 8
0.0%
Проблема 1.1.1. Державна антикорупційна політика не завжди ґрунтується на повних, об’єктивних та достовірних даних; зусилля різних органів державної влади, органів місцевого самоврядування та громадськості недостатньо скоординовані
0% 0 / 8
0.0%
8.1 ОСР 1.1.1.8. Антикорупційні програми та інші програмні документи антикорупційного характеру органів державної влади, органів місцевого самоврядування та інших публічних інституцій є дієвим механізмом подолання та упередження корупційних практик у публічному секторі; до їх розробки і моніторингу виконання долучається громадськість 1.1.1.8.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Закону, яким: 1) розмежовано антикорупційні програми публічних інституцій та юридичних осіб; 2) у статті 19 Закону визначено вичерпний перелік суб’єктів, які зобов’язані приймати документи щодо управління корупційними ризиками в координації з Національним агентством; 3) повноваження Національного агентства проводити аналіз антикорупційних програм замінено на повноваження подавати обов’язкові для розгляду пропозиції до документів з управління корупційними ризиками; 4) визначено повноваження Національного агентства затверджувати методологію управління корупційними ризиками; проводити стратегічний аналіз корупційних ризиків у визначених ним сферах із наданням обов’язкових для врахування пропозицій за результатами його проведення; здійснювати моніторинг виконання планів управління корупційними ризиками суб’єктів, визначених у статті 19 Закону; 5) визначено роль керівника та завдання уповноважених підрозділів (уповноважених осіб) з питань запобігання та виявлення корупції з управління корупційними ризиками відповідно до методології, затвердженої Національним агентством; 6) скасовано вимогу щодо погодження Національним агентством антикорупційних програм суб’єктів, визначених у статті 19 Закону; 7) визначено обов’язок суб’єктів, визначених у статті 19 Закону, затверджувати документи з управління корупційними ризиками з урахуванням пропозицій і зауважень, наданих Національним агентством, а також забезпечити обов’язкове виконання таких документів; 8) визначено завдання уповноважених підрозділів (уповноважених осіб) з питань запобігання та виявлення корупції проводити аналіз потенційних та наявних контрагентів відповідного органу на підставі ризик орієнтованого підходу та подавати пропозиції керівникові такого органу; 9) у статті 62 Закону переглянуто перелік суб’єктів господарювання, які зобов’язані приймати антикорупційні програми, зокрема передбачено обов’язок приймати антикорупційні програми для всіх державних, комунальних підприємств, господарських товариств, у яких державна або комунальна частка перевищує 50 відсотків, господарських структур, господарських товариств, 100 відсотків акцій (часток) яких належить іншому господарському товариству, 100 відсотків акцій (часток) якого належить державі Національне агентство з питань запобігання корупції Прогрес виконання заходу наявний Виконується
0% 0 / 8
0.0%
8.2 1.1.1.8.2 Розроблення проекту наказу Національного агентства про внесення змін до Методології управління корупційними ризиками Національне агентство з питань запобігання корупції Виконання заходу не розпочато Не розпочато
8.3 1.1.1.8.3 Проведення громадського обговорення проекту наказу, зазначеного у підпункті 1.1.1.8.2, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби), затвердження та подання на державну реєстрацію Національне агентство з питань запобігання корупції Виконання заходу не розпочато Не розпочато
8.4 1.1.1.8.4 Супроводження державної реєстрації наказу, зазначеного у підпункті 1.1.1.8.2, та його офіційного опублікування Національне агентство з питань запобігання корупції Виконання заходу не розпочато Не розпочато
8.5 1.1.1.8.5 Розроблення проекту наказу Національного агентства про внесення змін до Типового положення про уповноважений підрозділ (уповноважену особу) з питань запобігання та виявлення корупції в частині уточнення завдань уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) з організації роботи з управління корупційними ризиками, проведення аналізу потенційних та наявних контрагентів і надання інформації про них керівникові такого органу, щорічне надання Національному агентству через антикорупційний портал інформації щодо здійснення заходів, передбачених антикорупційною програмою відповідного органу Національне агентство з питань запобігання корупції Виконання заходу не розпочато Не розпочато
8.6 1.1.1.8.6 Проведення громадського обговорення проекту наказу, зазначеного у підпункті 1.1.1.8.5, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби), видання та подання на державну реєстрацію Національне агентство з питань запобігання корупції Виконання заходу не розпочато Не розпочато
8.7 1.1.1.8.7 Супроводження державної реєстрації наказу, зазначеного у підпункті 1.1.1.8.5, та його офіційного опублікування Національне агентство з питань запобігання корупції Виконання заходу не розпочато Не розпочато
8.8 1.1.1.8.8 Щорічне здійснення стратегічного аналізу корупційних ризиків у пріоритетних сферах, визначених Національним агентством, оприлюднення результатів стратегічного аналізу Національне агентство з питань запобігання корупції Прогрес виконання заходу наявний Виконується