Очікуваний стратегічний результат 2.6.2.1. Процедури закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення є конкурентними і передбачають застосування з певними застереженнями електронної системи закупівель; закрита процедура закупівель застосовується як виняток, а законодавчо визначена процедура закупівлі в єдиного виконавця має детальне врегулювання на рівні підзаконних актів, зокрема щодо формування вартості та рівня прибутку
Заходи — 4
2.6.2.1.1.
Проведення моніторингу проектів законів, які передбачають внесення змін до Закону України “Про оборонні закупівлі”, яким визначено, що оборонні закупівлі здійснюються, зокрема, на основі таких принципів:
1) конкурентність;
2) ефективність використання коштів, результативність;
3) відкритість та прозорість (крім відомостей, що становлять державну таємницю і розголошення яких може заподіяти шкоду національній безпеці);
4) запобігання корупції, зловживанням та дискримінації, та підготовка відповідних пропозицій
Головний виконавець: Міністерство оборони України
2.6.2.1.4. Утворення міжвідомчої робочої групи з питань удосконалення правових засад та реформування моделі оборонних закупівель із залученням представників громадських організацій
Головний виконавець: Міністерство економіки України
2.6.2.1.5.
Забезпечення проведення аналітичного дослідження щодо:
1) допустимості відшкодування витрат (формування повної собівартості) на продукцію оборонного призначення відповідно до принципів і процедур країн — членів НАТО;
2) ціноутворення та рівня прибутку на продукцію оборонного призначення відповідно до принципів і процедур країн — членів НАТО
Головний виконавець: центральні органи виконавчої влади, визначені міжвідомчою робочою групою, яка зазначена у підпункті 2.6.2.1.4
2.6.2.1.6. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України з урахуванням результатів аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.6.2.1.5
Головний виконавець: центральні органи виконавчої влади, визначені міжвідомчою робочою групою, яка зазначена у підпункті 2.6.2.1.4
Індикатори — 3
незмінним та чинним є положення Закону України “Про оборонні закупівлі”, зокрема після припинення або скасування воєнного стану, яким визначено, що оборонні закупівлі здійснюються, зокрема, на основі таких принципів:
а) конкурентність (15 відсотків);
б) ефективність використання коштів, результативність (10 відсотків);
в) відкритість та прозорість (крім відомостей, що становлять державну таємницю і розголошення яких може заподіяти шкоду національній безпеці) (15 відсотків);
г) запобігання корупції, зловживанням та дискримінації (10 відсотків)
оприлюднено аналітичний звіт міжвідомчої робочої групи з питань удосконалення правових засад та реформування моделі оборонних закупівель за результатами дослідження:
а) допустимості та недопустимості відшкодування витрат (формування повної собівартості) на продукцію оборонного призначення відповідно до принципів і процедур країн –– членів НАТО (5 відсотків);
б) ціноутворення та рівня прибутку на продукцію оборонного призначення відповідно до принципів і процедур країн –– членів НАТО (5 відсотків)
набрав чинності акт Кабінету Міністрів України, яким імплементовано рекомендації, сформульовані у звіті за результатами аналітичного дослідження, зазначеного в підпункті 2 підпункту 2.6.2.1