Прогрес виконання заходів станом на 22.12.2024
заходи, виконання яких станом на 30.09.2024
1
1
Виконано
Виконано заходів (повністю та частково) - 1 ( 100%)

Індикатори — 4

Оцінка досягнення ОСР — вага показника (індикатора) —
1
0 / 30%

набрав чинності закон, яким визначено:
а) види, юридичну силу нормативно-правових актів та їх ієрархію
(3 відсотки);
б) перелік і зміст етапів процедури розроблення проектів нормативно-правових актів (6 відсотків);
в) обов’язковими щонайменше такі етапи розроблення законопроекту: розроблення концепції проекту, здійснення оцінки його впливу, аналіз ступеня відповідності законодавству Європейського Союзу, громадське обговорення та погодження із заінтересованими органами (6 відсотків);
г) єдині вимоги щодо змісту, структури та нормопроектувальної техніки
(3 відсотки);
ґ) процедуру розгляду проектів та прийняття (видання) нормативно-правових актів (3 відсотки);
д) порядок офіційного оприлюднення, набрання чинності та обліку нормативно-правових актів (3 відсотки);
е) загальні правила щодо дії нормативно-правових актів у часі, просторі, за суб’єктами (3 відсотки);
є) правила подолання колізій та прогалин, а також правила пріоритетності застосування різних колізійних правил (3 відсотки)

2
0 / 10%

за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним у підпункті 1 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (10 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеного в підпункті 1 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (7 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеного в підпункті 1 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (4 відсотки)

3
0 / 40%

набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України про внесення змін до Регламенту Кабінету Міністрів України щодо впровадження повноцінного циклу формування публічної політики, який визначає:
а) процедури, що забезпечують системне вивчення ситуації у кожній сфері суспільного життя та визначення в ній усіх ключових проблем
(5 відсотків);
б) обов’язок аналізу всіх визначених проблем у кожній такій сфері та закріплює принцип пріоритетності їх розв’язання (5 відсотків);
в) обов’язок пошуку та аналізу різних варіантів розв’язання проблеми
(5 відсотків);
г) загальні засади щодо обрання найбільш оптимального варіанта розв’язання проблеми з огляду на результати проведеного аналізу кожного з потенційних варіантів (5 відсотків);
ґ) обов’язок та потенційні форми координації виконання прийнятого рішення (5 відсотків);
д) обов’язок та потенційні форми моніторингу стану виконання прийнятого рішення (5 відсотків);
е) загальні засади здійснення оцінки результатів реалізації прийнятого рішення не лише як інструменту визначення його ефективності, а як інструменту з формування основи для нового циклу політики у відповідній сфері (5 відсотків);
є) обов’язок підготовки науково обґрунтованих концепцій розвитку законодавства (5 відсотків)

4
0 / 20%

за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого постановою Кабінету Міністрів України, зазначеною в підпункті 3 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (20 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого постановою Кабінету Міністрів України, зазначеною в підпункті 3 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (14 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого постановою Кабінету Міністрів України, зазначеною в підпункті 3 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (8 відсотки)

* - певні заходи є спільними для декількох ОСР, але мають окремий номер (id)