Очікуваний стратегічний результат 1.1.3.1. Прийнято закон, який визначає види та юридичну силу нормативно-правових актів, встановлює вимоги до процедури їх підготовки (зокрема громадського обговорення), прийняття та набрання чинності, містить правила нормопроектувальної техніки, тлумачення, обліку і систематизації, регулює порядок подолання прогалин і суперечностей
Індикатори — 4
набрав чинності закон, яким визначено:
а) види, юридичну силу нормативно-правових актів та їх ієрархію
(3 відсотки);
б) перелік і зміст етапів процедури розроблення проектів нормативно-правових актів (6 відсотків);
в) обов’язковими щонайменше такі етапи розроблення законопроекту: розроблення концепції проекту, здійснення оцінки його впливу, аналіз ступеня відповідності законодавству Європейського Союзу, громадське обговорення та погодження із заінтересованими органами (6 відсотків);
г) єдині вимоги щодо змісту, структури та нормопроектувальної техніки
(3 відсотки);
ґ) процедуру розгляду проектів та прийняття (видання) нормативно-правових актів (3 відсотки);
д) порядок офіційного оприлюднення, набрання чинності та обліку нормативно-правових актів (3 відсотки);
е) загальні правила щодо дії нормативно-правових актів у часі, просторі, за суб’єктами (3 відсотки);
є) правила подолання колізій та прогалин, а також правила пріоритетності застосування різних колізійних правил (3 відсотки)
за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним у підпункті 1 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (10 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеного в підпункті 1 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (7 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеного в підпункті 1 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (4 відсотки)
набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України про внесення змін до Регламенту Кабінету Міністрів України щодо впровадження повноцінного циклу формування публічної політики, який визначає:
а) процедури, що забезпечують системне вивчення ситуації у кожній сфері суспільного життя та визначення в ній усіх ключових проблем
(5 відсотків);
б) обов’язок аналізу всіх визначених проблем у кожній такій сфері та закріплює принцип пріоритетності їх розв’язання (5 відсотків);
в) обов’язок пошуку та аналізу різних варіантів розв’язання проблеми
(5 відсотків);
г) загальні засади щодо обрання найбільш оптимального варіанта розв’язання проблеми з огляду на результати проведеного аналізу кожного з потенційних варіантів (5 відсотків);
ґ) обов’язок та потенційні форми координації виконання прийнятого рішення (5 відсотків);
д) обов’язок та потенційні форми моніторингу стану виконання прийнятого рішення (5 відсотків);
е) загальні засади здійснення оцінки результатів реалізації прийнятого рішення не лише як інструменту визначення його ефективності, а як інструменту з формування основи для нового циклу політики у відповідній сфері (5 відсотків);
є) обов’язок підготовки науково обґрунтованих концепцій розвитку законодавства (5 відсотків)
за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого постановою Кабінету Міністрів України, зазначеною в підпункті 3 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (20 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого постановою Кабінету Міністрів України, зазначеною в підпункті 3 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (14 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері правової політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого постановою Кабінету Міністрів України, зазначеною в підпункті 3 пункту 1.1.3.1, як високу або дуже високу (8 відсотки)