Прогрес виконання заходів станом на 24.12.2024
заходи, виконання яких станом на 30.09.2024
1
1
Виконується
Виконано заходів (повністю та частково) - 0 ( 0%)

Заходи — 1

3.2.1.1.1. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення, яким:
1) встановлено адміністративну відповідальність за недотримання вимог статті 36 Закону щодо передачі підприємств та корпоративних прав в управління третім особам, за порушення встановлених статтею 26 Закону заборон або обмежень, що покладаються на осіб, які припинили виконання функцій держави або місцевого самоврядування, а також за невжиття заходів до врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів;
2) виключено статті 172-9-1, 172-9-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення як такі, що описують делікти, які не є адміністративними правопорушеннями, пов’язаними з корупцією

Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції

Індикатори — 2

Оцінка досягнення ОСР — вага показника (індикатора) —
1
0 / 70%

набрав чинності закон щодо внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення, яким:
а) встановлено адміністративну відповідальність за:
недотримання вимог статті 36 Закону щодо передачі підприємств та корпоративних прав в управління третім особам (20 відсотків);
порушення установлених статтею 26 Закону заборон або обмежень, що покладаються на осіб, які припинили виконання функцій держави або місцевого самоврядування (20 відсотків);
невжиття заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів (20 відсотків);
б) виключено з глави 13-а Кодексу України про адміністративні правопорушення статті 1729-1, 1729-2 як такі, що описують делікти, які не є адміністративними правопорушеннями, пов’язаними з корупцією (10 відсотків)

2
0 / 30%

за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість запровадженого правового регулювання, зазначеного в підпункті 1 пункту 3.2.1.1, як високу або дуже високу
(30 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість запровадженого правового регулювання, зазначеного в підпункті 1 пункту 3.2.1.1, як високу або дуже високу
(20 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість запровадженого правового регулювання, зазначеного в підпункті 1 пункту 3.2.1.1, як високу або дуже високу
(10 відсотків)

* - певні заходи є спільними для декількох ОСР, але мають окремий номер (id)