Очікуваний стратегічний результат 3.2.1.3. Стягнення за вчинення адміністративних правопорушень, пов’язаних з корупцією, на практиці мають значний забезпечувальний і превентивний ефект, при цьому є пропорційними
Заходи — 6
*
3.2.1.3.1.
Проведення аналізу законодавства та узагальнення практики притягнення суб’єктів, на яких поширюється дія Закону України “Про запобігання корупції”, до відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень, пов’язаних з корупцією, у 2014—2023 роках щодо:
1) системності, повноти та юридичної коректності визначення на законодавчому рівні підстав настання такої відповідальності;
2) відповідності застосовуваних стягнень принципам справедливості, співмірності (пропорційності) та індивідуалізації, а також здатності забезпечити досягнення мети адміністративного стягнення.
Підготовка аналітичного звіту з пропозиціями щодо системного удосконалення відповідних адміністративно-правових заборон, передбачених ними видів і розмірів стягнень, а також щодо правильного та однакового застосування відповідного законодавства Національним агентством, Національною поліцією, прокуратурою та судами
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
*3.2.1.3.2. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення, спрямованих на системне удосконалення підстав притягнення до відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень, пов’язаних з корупцією, а також видів і розмірів стягнень, що повинні накладатися на осіб, які вчинили такі правопорушення
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
*3.2.1.3.3 (1). Вжиття Національним агентством, Національною поліцією, прокуратурою та судами заходів (визначених за результатами вивчення пропозицій, сформованих у звіті, зазначеному у підпункті 3.2.1.2.1, 3.2.1.3.1), спрямованих на забезпечення правильного та однакового застосування відповідного законодавства на практиці
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
*3.2.1.3.3 (2). Вжиття Національним агентством, Національною поліцією, прокуратурою та судами заходів (визначених за результатами вивчення пропозицій, сформованих у звіті, зазначеному у підпункті 3.2.1.2.1, 3.2.1.3.1), спрямованих на забезпечення правильного та однакового застосування відповідного законодавства на практиці
Головний виконавець: Національна поліція України
*3.2.1.3.3 (3). Вжиття Національним агентством, Національною поліцією, прокуратурою та судами заходів (визначених за результатами вивчення пропозицій, сформованих у звіті, зазначеному у підпункті 3.2.1.2.1, 3.2.1.3.1), спрямованих на забезпечення правильного та однакового застосування відповідного законодавства на практиці
Головний виконавець: Офіс Генерального прокурора
*3.2.1.3.3 (4). Вжиття Національним агентством, Національною поліцією, прокуратурою та судами заходів (визначених за результатами вивчення пропозицій, сформованих у звіті, зазначеному у підпункті 3.2.1.2.1, 3.2.1.3.1), спрямованих на забезпечення правильного та однакового застосування відповідного законодавства на практиці
Головний виконавець: Верховний Суд
Індикатори — 3
проведено аналіз законодавства та узагальнення практики притягнення суб’єктів, на яких поширюється дія Закону, до відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень, пов’язаних з корупцією, у 2014–2023 роках на предмет відповідності застосовуваних стягнень принципам справедливості, співмірності (пропорційності) та індивідуалізації, а також здатності забезпечити досягнення мети адміністративного стягнення
набрав чинності закон щодо системного удосконалення видів і розмірів стягнень, що мають накладатися на осіб, які вчинили адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією
за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість запровадженого правового регулювання, зазначеного в підпункті 2 пункту 3.2.1.3, як високу або дуже високу
(30 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість запровадженого правового регулювання, зазначеного в підпункті 2 пункту 3.2.1.3, як високу або дуже високу
(20 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість запровадженого правового регулювання, зазначеного в підпункті 2 пункту 3.2.1.3, як високу або дуже високу
(10 відсотків)