Очікуваний стратегічний результат 1.2.2.1. Стратегія комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції оновлена; здійснюється регулярна актуалізація її змісту з урахуванням аналізу ефективності проведених комунікаційних кампаній; забезпечено належну організаційну та фінансову основу для скоординованих дій з її виконання
Заходи — 2
1.2.2.1.1. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту акта щодо схвалення Стратегії комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції до 2025 року
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
1.2.2.1.2.
Створення в Національному агентстві
медіа-центру
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
Індикатори — 4
схвалено Стратегію комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції до 2025 року (далі – Стратегія комунікацій), якою визначено:
а) цілі комунікації, що розробляються з урахуванням принципів, передбачених Антикорупційною стратегією на 2021–2025 роки, та наявних статистичних даних (10 відсотків);
б) єдине візуальне та інформаційне оформлення комунікації в межах антикорупційної діяльності держави та здійснення заходів, передбачених Програмою (10 відсотків);
в) єдині керівні принципи комунікації для імплементації єдиного візуального та інформаційного оформлення комунікації антикорупційної діяльності держави, що включатимуть перелік аналітичних даних, рекомендації, приклади успішних комунікацій, а також шляхи подолання невдалих комунікацій (10 відсотків);
г) перелік програм та проектів, що мають бути виконані в межах Стратегії комунікації центральними органами виконавчої влади (за погодженням), зокрема відповідних медіа-проектів, трансляція яких передбачається в ефірі телебачення та радіомовлення (5 відсотків);
д) джерела фінансування для реалізації Стратегії комунікацій (5 відсотків)
у Національному агентстві утворено антикорупційний медіа-центр, який проводить моніторинг інформаційного поля щодо антикорупційної політики та формує рекомендації для державних органів для підвищення рівня інформування громадян про антикорупційну політику
Стратегія комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції реалізована щонайменше на 60 відсотків
за результатами опитування населення встановлено, що:
а) кількість громадян, які називають корупцію дуже серйозною проблемою для України, не перевищує 60 відсотків (4 відсотки);
б) індекс сприйняття поширеності корупції зменшився з 4,39 у 2021 році до 3,9 у 2025 році (у 2023 – 4,2; у 2024 – 4,05) (6 відсотків)