Очікуваний стратегічний результат 1.3.3.1. Завдяки нормативно-правовому регулюванню діяльність суб’єктів впливу (лобіювання) здійснюється у правовому полі та стала зрозумілою і відкритою для всього суспільства.
Заходи — 2
1.3.3.1.1. Здійснення аналітичного дослідження правових механізмів лобіювання, що існують в інших країнах, з метою визначення моделі, яка може бути адаптована у правовій системі України та забезпечить процедуру прозорого впливу на процес прийняття управлінських рішень з боку заінтересованих комерційних структур, громадських організацій, об’єднань громадян, окремих осіб
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
1.3.3.1.2.
Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким визначено:
1) правила взаємодії посадових осіб державних органів та органів місцевого самоврядування із заінтересованими сторонами та суб’єктами впливу (лобістами);
2) прозорі механізми забезпечення впливу на посадових осіб державних органів та органів місцевого самоврядування;
3) механізми контролю за лобістською діяльністю та орган, уповноважений здійснювати такий контроль;
4) відповідальність учасників лобістських правовідносин за порушення правил, що стосуються їх взаємодії та прозорості процесу лобіювання
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
Індикатори — 2
набрав чинності закон, яким визначено:
а) дієві правила взаємодії посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування із заінтересованими сторонами та суб’єктами впливу (лобістами) (20 відсотків);
б) прозорі механізми забезпечення діяльності суб’єктів впливу (лобіювання) впливу на посадових осіб державних органів та органів місцевого самоврядування (20 відсотків);
в) механізми контролю за лобістською діяльністю та орган, уповноважений здійснювати такий контроль (30 відсотків);
г) відповідальність за порушення вимог відповідного закону (20 відсотків)
за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним в підпункті 1 пункту 1.3.3.1, як високу або дуже високу (10 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним в підпункті 1 пункту 1.3.3.1, як високу або дуже високу (7 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість правового регулювання, запровадженого законом, зазначеним в підпункті 1 пункту 1.3.3.1, як високу або дуже високу (3 відсотки)