Очікуваний стратегічний результат
1.4.3.2.
Підвищилася результативність заходів контролю та перевірки, зокрема завдяки:
використанню ефективної системи логічного та арифметичного контролю, інших програмних засобів та аналітичних інструментів;
запровадженню автоматизованої системи моніторингу інформації;
оптимізації отримання доступу Національним агентством до відомостей, необхідних для належного виконання ним своїх функцій з фінансового контролю;
міжнародному співробітництву Національного агентства з компетентними органами іноземних держав;
активному використанню Національним агентством іноземних реєстрів та баз даних
Заходи — 5
1.4.3.2.1. Супроводження процедури отримання фінансування від партнерів з розвитку або бюджетного фінансування у розмірі не менше ніж 1 395 850 євро (або у гривневому еквіваленті) для побудови системи накопичення та обробки даних (DWH), яка аналізує та порівнює між собою не лише відомості з державних реєстрів, а і з усіх відкритих джерел інформації, а також здатна самостійно формувати алгоритми пошуку інформації і визначати осіб, у діях яких є ознаки корупційних чи пов’язаних з корупцією правопорушень
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
1.4.3.2.2. Розроблення технічних умов системи накопичення та обробки даних (DWH)
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
1.4.3.2.3. Розроблення системи накопичення та обробки даних (DWH)
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
1.4.3.2.4. Впровадження у промислову експлуатацію системи накопичення та обробки даних (DWH)
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
1.4.3.2.5. Укладення меморандумів про співпрацю між Національним агентством та компетентними органами іноземних держав, які передбачатимуть невідкладний обмін інформацією, необхідною для проведення заходів фінансового контролю
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
Індикатори — 2
створено систему накопичення та обробки даних (DWH), яка аналізує та порівнює між собою не лише відомості із державних реєстрів, а і з усіх доступних відкритих джерел інформації, а також здатна самостійно формувати алгоритми пошуку інформації і визначати осіб, у діях яких є ознаки корупційних правопорушень чи правопорушень, пов’язаних з корупцією
Національне агентство одержало доступ до ресурсів, які містять відомості про засновників, керівників, бенефіціарних власників, корпоративну структуру та фінансові звіти компаній нерезидентів, зокрема шляхом укладення меморандумів про співпрацю між Національним агентством та компетентними органами іноземних держав:
а) у шести юрисдикціях (30 відсотків);
б) у чотирьох юрисдикціях (20 відсотків);
в) у двох юрисдикціях (10 відсотків)