Захід
1.1.1.5.4 (2). Проведення фінансово-економічних розрахунків потреб (зокрема шляхом розроблення техніко-економічного обґрунтування створення або модернізації засобів інформатизації), необхідних для здійснення заходів, запланованих на 2024 і 2025 роки, та тих, які потребують додаткового фінансування (зокрема спрямованих на створення або модернізацію інформаційних систем та/або електронних комунікаційних мереж, засобів інформатизації та інформаційних ресурсів), зокрема під час формування бюджетних пропозицій на 2024 і 2025 роки (обов’язковим є проведення фінансово-економічних розрахунків та розроблення техніко-економічного обґрунтування для таких заходів: 1.4.2.2.2, 1.4.2.2.4, 1.5.3.1.6, 2.2.3.1.1, 2.2.3.1.2, 2.2.3.1.3, 2.2.3.1.4, 2.2.3.3.3, 2.2.3.3.4, 2.2.3.3.5, 2.4.2.3.5, 2.4.3.1.7––2.4.3.1.10, 2.5.1.1.1, 2.5.1.1.2, 2.5.1.2.2—2.5.1.4.2, 2.5.4.3.2––2.5.4.3.5, 2.5.10.2.5, 2.5.10.2.6, 2.5.10.3.2, 2.5.10.3.3, 2.5.10.3.5, 2.6.4.1.2, 2.7.3.4.9, 2.7.5.2.2, 2.7.7.1.4, 3.3.2.3.4, 3.3.3.8.3)
Статус заходу:
Захід спрямований на досягнення ОСР:
1.1.1.5. На потреби формування та реалізації антикорупційної політики виділяються достатні фінансові ресурси та інші необхідні ресурси
Вирішення Проблеми:
1.1.1. Державна антикорупційна політика не завжди ґрунтується на повних, об’єктивних та достовірних даних; зусилля різних органів державної влади, органів місцевого самоврядування та громадськості недостатньо скоординовані
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Джерела фінансування:
державний бюджет
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік
Показник виконання:
фінансово-економічні розрахунки потреб проведено
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
Кабінетом Міністрів України 30 серпня 2024 року прийнято розпорядження № 819-р «Про визначення окремих завдань, проектів, робіт з інформатизації та передачу деяких бюджетних призначень, передбачених Міністерству цифрової трансформації на 2024 рік», яким здійснено передачу бюджетних призначень в обсязі 128,7 млн гривень, а саме:
43,1 млн гривень для Міноборони на створення інформаційно-комунікаційної системи управління оборонними ресурсами та розвитку системи управління логістичним забезпеченням (модуль пально-мастильні матеріали), впровадження яких знизить корупційні ризики та забезпечить 100% облік та контроль ресурів ЗСУ: людей, зброї, майна.
43,2 млн гривень для МВС на модернізацію єдиної інформаційної системи МВС в частині створення нових функціональних підсистем та модернізації існуючих, а саме: підсистем «Інформаційно-аналітична система ліцензування видів господарської діяльності», «Єдиний реєстр осіб, зниклих безвісти за особливих обставин», «Єдиний державний реєстр транспортних засобів», «Автоматизована аналітична платформа». Розвиток ЄІС значно розширить номенклатуру електронних послуг для фізичних та юридичних осіб, які надаються структурами МВС, підвищить громадську безпеку;
8,1 млн гривень для АРМА на розроблення програмного забезпечення та захищеної електронної інформаційної взаємодії між АРМА, органами прокуратури та органами досудового розслідування, розроблення якого забезпечить оперативний міжвідомчий обмін електронною інформацією, що буде сприяти ефективності та результативності управління арештованим майном;
8,5 млн гривень для МОН для модернізації Єдиної державної електронної бази з питань освіти, ПАК «Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту», системи автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів. Розвиток цих освітніх систем буде сприяти швидкому запровадженню Мрії;
25,8 млн гривень для ФДМУ на створення ПТК «Єдиний реєстр об’єктів державної власності» та онлайн-платформи управління орендою державного майна, запровадження яких забезпечить прозорість та підвищить ефективність управління цим майном, зокрема в частині оренди, знизить корупційні ризики на об’єктах державної власності, збільшить надходження до державного бюджету.
В межах затверджених видатків, Замовниками до кінця року розробляються відповідні ТЕО щодо виконання відповідних робіт (проектів).