Захід
1.1.1.5.4 (14). Проведення фінансово-економічних розрахунків потреб (зокрема шляхом розроблення техніко-економічного обґрунтування створення або модернізації засобів інформатизації), необхідних для здійснення заходів, запланованих на 2024 і 2025 роки, та тих, які потребують додаткового фінансування (зокрема спрямованих на створення або модернізацію інформаційних систем та/або електронних комунікаційних мереж, засобів інформатизації та інформаційних ресурсів), зокрема під час формування бюджетних пропозицій на 2024 і 2025 роки (обов’язковим є проведення фінансово-економічних розрахунків та розроблення техніко-економічного обґрунтування для таких заходів: 1.4.2.2.2, 1.4.2.2.4, 1.5.3.1.6, 2.2.3.1.1, 2.2.3.1.2, 2.2.3.1.3, 2.2.3.1.4, 2.2.3.3.3, 2.2.3.3.4, 2.2.3.3.5, 2.4.2.3.5, 2.4.3.1.7––2.4.3.1.10, 2.5.1.1.1, 2.5.1.1.2, 2.5.1.2.2—2.5.1.4.2, 2.5.4.3.2––2.5.4.3.5, 2.5.10.2.5, 2.5.10.2.6, 2.5.10.3.2, 2.5.10.3.3, 2.5.10.3.5, 2.6.4.1.2, 2.7.3.4.9, 2.7.5.2.2, 2.7.7.1.4, 3.3.2.3.4, 3.3.3.8.3)
Статус заходу:
Захід спрямований на досягнення ОСР:
1.1.1.5. На потреби формування та реалізації антикорупційної політики виділяються достатні фінансові ресурси та інші необхідні ресурси
Вирішення Проблеми:
1.1.1. Державна антикорупційна політика не завжди ґрунтується на повних, об’єктивних та достовірних даних; зусилля різних органів державної влади, органів місцевого самоврядування та громадськості недостатньо скоординовані
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Джерела фінансування:
державний бюджет
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік
Показник виконання:
фінансово-економічні розрахунки потреб проведено
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
"Державним бюро розслідувань проводиться комплекс організаційно-практичних заходів щодо розробки проєкту технічних вимог до системи автономного зняття інформації з електронних комунікаційних мереж постачальників електронних комунікаційних послуг. З цією метою протягом 2023 року підготовлено та направлено відповідні листи:
-Директору Національного антикорупційного бюро України від 02.06.2023 № 14645-23/10-14-02-7258/23;
- Віце-прем'єр-міністру України з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій — Міністру цифрової трансформації України від 13.11.2023 № 10-1/10-45991т;
- Голові Національного агентства з питань запобігання корупції від 08.12.2023 №10-6-01-29364та від 19.12.2023 №39668-23/10-6-01-16398/23;
- за ініціативою Національного антикорупційного бюро України лист №10-05/8477-24 від 12.02.2024 15.02.2024 року проведено відеоконференцію на якій були присутні уповноважені представники органів, які брали участь у підготовці пропозицій. На нараді представники Державного бюро розслідувань висловили позицію щодо відтермінування строків на час дії воєнного стану;
- лист Голові Національного агентства з питань запобігання корупції від 03.07.2024 № 19770-24/10-6-01-8394/24".
Проте зважаючи на те, що строк виконання заходу завершився , а документального підтвердження фінансово-економічних розрахунків потреб (зокрема шляхом розроблення техніко-економічного обґрунтування створення або модернізації засобів інформатизації), необхідних для здійснення заходів, запланованих на 2024 і 2025 роки, та тих, які потребують додаткового фінансування (зокрема спрямованих на створення або модернізацію інформаційних систем та/або електронних комунікаційних мереж, засобів інформатизації та інформаційних ресурсів), зокрема під час формування бюджетних пропозицій на 2024 і 2025 роки, виконавцем не надано, є підстави вважати захід 1.1.1.5.4. не виконаним.