Захід
1.1.1.5.4 (28). Проведення фінансово-економічних розрахунків потреб (зокрема шляхом розроблення техніко-економічного обґрунтування створення або модернізації засобів інформатизації), необхідних для здійснення заходів, запланованих на 2024 і 2025 роки, та тих, які потребують додаткового фінансування (зокрема спрямованих на створення або модернізацію інформаційних систем та/або електронних комунікаційних мереж, засобів інформатизації та інформаційних ресурсів), зокрема під час формування бюджетних пропозицій на 2024 і 2025 роки (обов’язковим є проведення фінансово-економічних розрахунків та розроблення техніко-економічного обґрунтування для таких заходів: 1.4.2.2.2, 1.4.2.2.4, 1.5.3.1.6, 2.2.3.1.1, 2.2.3.1.2, 2.2.3.1.3, 2.2.3.1.4, 2.2.3.3.3, 2.2.3.3.4, 2.2.3.3.5, 2.4.2.3.5, 2.4.3.1.7––2.4.3.1.10, 2.5.1.1.1, 2.5.1.1.2, 2.5.1.2.2—2.5.1.4.2, 2.5.4.3.2––2.5.4.3.5, 2.5.10.2.5, 2.5.10.2.6, 2.5.10.3.2, 2.5.10.3.3, 2.5.10.3.5, 2.6.4.1.2, 2.7.3.4.9, 2.7.5.2.2, 2.7.7.1.4, 3.3.2.3.4, 3.3.3.8.3)
Статус заходу:
Фактична дата виконання:
31.12.2023
Захід спрямований на досягнення ОСР:
1.1.1.5. На потреби формування та реалізації антикорупційної політики виділяються достатні фінансові ресурси та інші необхідні ресурси
Вирішення Проблеми:
1.1.1. Державна антикорупційна політика не завжди ґрунтується на повних, об’єктивних та достовірних даних; зусилля різних органів державної влади, органів місцевого самоврядування та громадськості недостатньо скоординовані
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Джерела фінансування:
державний бюджет
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік
Показник виконання:
фінансово-економічні розрахунки потреб проведено
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
У рамках виконання заходу 1.1.1.5.4. (28) ДАП Національна служба здоров’я України є співвиконавцем заходу 2.7.3.4.9. ДАП, головним виконавцем якого визначене Міністерство охорони здоров'я України. "НСЗУ здійснює формування бюджетних запитів на 2024 та 2025 роки відповідно до вимог чинного законодавства. Разом з тим, проведення фінансово-економічних розрахунків та розроблення техніко-економічного обґрунтування для заходу 2.7.3.4.9 можливо буде здійснити після формування детального технічного завдання на реалізацію цього заходу (захід 2.7.3.4.7)". Станом на 31.12.2023 р. МОЗ не зверталось до НСЗУ щодо надання пропозицій для проведення фінансово-економічних розрахунків потреб (зокрема шляхом розроблення техніко-економічного обґрунтування створення або модернізації засобів інформатизації), необхідних для здійснення заходів, запланованих на 2024 і 2025 роки, та тих, які потребують додаткового фінансування (зокрема спрямованих на створення або модернізацію інформаційних систем та/або електронних комунікаційних мереж, засобів інформатизації та інформаційних ресурсів), зокрема під час формування бюджетних пропозицій на 2024 і 2025 р.
Натомість, НСЗУ залишається співвиконавцем заходу 2.7.3.4.9. ДАП і за потреби має долучитись до надання відповідних пропозицій головному виконавцеві щодо фінансово-економічних розрахунків та розроблення техніко-економічного обґрунтування.