Відгук громадськості

Захід

1.1.1.5.4 (31). Проведення фінансово-економічних розрахунків потреб (зокрема шляхом розроблення техніко-економічного обґрунтування створення або модернізації засобів інформатизації), необхідних для здійснення заходів, запланованих на 2024 і 2025 роки, та тих, які потребують додаткового фінансування (зокрема спрямованих на створення або модернізацію інформаційних систем та/або електронних комунікаційних мереж, засобів інформатизації та інформаційних ресурсів), зокрема під час формування бюджетних пропозицій на 2024 і 2025 роки (обов’язковим є проведення фінансово-економічних розрахунків та розроблення техніко-економічного обґрунтування для таких заходів: 1.4.2.2.2, 1.4.2.2.4, 1.5.3.1.6, 2.2.3.1.1, 2.2.3.1.2, 2.2.3.1.3, 2.2.3.1.4, 2.2.3.3.3, 2.2.3.3.4, 2.2.3.3.5, 2.4.2.3.5, 2.4.3.1.7––2.4.3.1.10, 2.5.1.1.1, 2.5.1.1.2, 2.5.1.2.2—2.5.1.4.2, 2.5.4.3.2––2.5.4.3.5, 2.5.10.2.5, 2.5.10.2.6, 2.5.10.3.2, 2.5.10.3.3, 2.5.10.3.5, 2.6.4.1.2, 2.7.3.4.9, 2.7.5.2.2, 2.7.7.1.4, 3.3.2.3.4, 3.3.3.8.3)

Статус заходу:

Виконано

Фактична дата виконання:

31.12.2023

Захід спрямований на досягнення ОСР:

1.1.1.5. На потреби формування та реалізації антикорупційної політики виділяються достатні фінансові ресурси та інші необхідні ресурси

Вирішення Проблеми:

1.1.1. Державна антикорупційна політика не завжди ґрунтується на повних, об’єктивних та достовірних даних; зусилля різних органів державної влади, органів місцевого самоврядування та громадськості недостатньо скоординовані

Строки виконання:

01.03.2023 - 31.12.2023

Відповідальні виконавці (органи влади):

Головний виконавець: Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку

Джерела фінансування:

державний бюджет

Обсяги фінансування (тис. грн.):

у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік

Показник виконання:

фінансово-економічні розрахунки потреб проведено

Стан виконання

Хід/ Результат виконання:

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку у рамках виконання заходу 1.1.1.5.4. (31) ДАП є співвиконавцем заходу 2.4.3.1.7. ДАП, головним виконавцем якого визначений Фонд державного майна України.

За повідомленням ФДМУ, станом на 31.12.2023 р. ним "підготовлено техніко-економічне обґрунтування стосовно розробки/модифікації, впровадження та супроводження, програмно-технічного комплексу «Єдиний реєстр об’єктів державної власності», включно з інформаційним ресурсом щодо суб’єктів господарювання державного та комунального сектору економіки на 2024 рік, яке направлено Мінцифри (лист Фонду від 26.04.2023 № 10-15-10306)".

Окрім того, "НКЦПФР відповідно до запланованих завдань (робіт) з інформатизації, які передбачені в межах виконання Національної програми інформатизації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 31.08.1998 № 1352 (зі змінами), планує у 2024 році провести роботи із супроводження програмного забезпечення «Система ведення реєстрів», як інтегрованої підсистеми комплексної інформаційної системи НКЦПФР (далі - КІС). У складі реалізації зазначеного проекту інформатизації заплановано реалізація інформаційної взаємодії підсистеми КІС з інформаційно-комунікаційними системами інших державних органів влади із застосуванням системи електронної взаємодії електронних ресурсів.

Техніко-економічне обґрунтування запланованого завдання (роботи) з інформатизації буде подано НКЦПФР в рамках виконання вимог пункту 8 Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та її окремих завдань (проектів), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.07.2002 № 1048 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2009 № 294)".

Результати моніторингу (щоквартально):

16.02.2024:
Захід виконано вчасно і повністю
08.11.2023:
Виконання заходу розпочато невчасно
10.08.2023:
Виконання заходу не розпочато

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: