Відгук громадськості

Захід

1.1.1.5.5 (1). Проведення фінансово-економічних розрахунків потреб (зокрема шляхом розроблення техніко-економічного обґрунтування створення або модернізації засобів інформатизації), необхідних для здійснення заходів, передбачених у підпунктах 2.2.1.1.5, 2.2.2.1.3, 2.2.2.2.6, 2.2.2.4.9, 2.5.4.3.3, 2.5.5.1.4, 2.7.1.1.3, 2.7.1.2.3, 2.7.3.3.5, 2.7.3.4.8, що обумовлені прийняттям нормативно-правових актів (зокрема, під час формування бюджетних пропозицій на 2025 рік)

Статус заходу:

Виконується

Захід спрямований на досягнення ОСР:

1.1.1.5. На потреби формування та реалізації антикорупційної політики виділяються достатні фінансові ресурси та інші необхідні ресурси

Вирішення Проблеми:

1.1.1. Державна антикорупційна політика не завжди ґрунтується на повних, об’єктивних та достовірних даних; зусилля різних органів державної влади, органів місцевого самоврядування та громадськості недостатньо скоординовані

Строки виконання:

з дня набрання чинності нормативно-правовим актом - три місяці з дня набрання чинності нормативно-правовим актом

Відповідальні виконавці (органи влади):

Головний виконавець: Міністерство аграрної політики та продовольства України

Джерела фінансування:

державний бюджет

Обсяги фінансування (тис. грн.):

у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік

Показник виконання:

фінансово-економічні розрахунки потреб проведено

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194 "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки" внесено зміни до змісту заходу.

Стан виконання

Хід/ Результат виконання:

Міністерство аграрної політики та продовольства України є головним виконавцем заходів 2.2.2.4.9, 2.5.4.3.3, 2.5.5.1.4 та співвиконавцем заходу 2.2.2.2.6, які потребують фінансово-економічних розрахунків потреб.

Щодо заходу 2.2.2.4.9 наразі неможливо здійснити фінансово-економічні розрахунки потреб, оскільки виконання цього заходу повʼязано із набранням чинності Закону України “Про забезпечення простежуваності водних біоресурсів та/або продукції, виробленої з водних біоресурсів". Водночас станом на 31.03.2025 зазначений законопроект було прийнято за основу із доопрацюванням положень.

Щодо заходу 2.5.4.3.3 - Державним підприємством «Центр державного земельного кадастру» проведено орієнтовні розрахунки щодо реалізації відповідного заходу і повідомлено Міністерству аграрної політики і продовольства України, що орієнтовна фінансово-економічна вартість виконання державним підприємством «Центр державного земельного кадастру» послуг із розроблення електронної системи взаємодії суб’єктів землеустрою під час розроблення, погодження, затвердження документації із землеустрою, державної реєстрації земельних ділянок та інших об’єктів Державного земельного кадастру у 2024 році становило 19 500,0 тис. гривень.

Щодо заходу 2.5.5.1.4 у межах ІІІ кварталу 2024 року Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (далі - Держгеокадастр) та державне підприємство «Центр державного земельного кадастру» завершили розроблення технічного завдання для створення геоінформаційної системи масової оцінки земель у складі Державного земельного кадастру, а також проведели розрахунки попередніх показників масової оцінки. 07.05.2024 Кабінетом Міністрів України прийнято розпорядження № 399-р «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству аграрної політики та продовольства України на 2024 рік», яким, серед іншого, передбачено перерозподіл видатків, передбачених на 2024 рік, шляхом збільшення обсягу видатків розвитку за програмою 2803020 «Проведення земельної реформи» з метою забезпечення виконання завдань та функцій, покладених на ДП «Центр державного земельного кадастру», зокрема, відповідно до Порядку реалізації пілотного проекту щодо проведення масової оцінки земель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.10.2023 № 1078. Державним підприємством «Центр державного земельного кадастру» підготовлено фінансово-економічні обґрунтування додаткових заходів, які планувалося здійснити у 2024 році в межах бюджетної програми 2803020 «Проведення земельної реформи» (зокрема, в частині створення геоінформаційної системи масової оцінки земель). Держгеокадастром та Державним підприємством «Центр ДЗК» завершено розробку програмного забезпечення геоінформаційної системи масової оцінки земель у складі Державного земельного кадастру, доступ до створеної системи (в частині розрахунку показника масової оцінки окремої земельної ділянки) реалізований через електронний кабінет на Е-послугах Держгеокадастру.

Наведене свідчить про часткове виконання заходу.

Результати моніторингу (щоквартально):

13.05.2025:
Прогрес виконання заходу наявний
13.02.2025:
Прогрес виконання заходу наявний
06.12.2024:
Прогрес виконання заходу наявний
25.10.2024:
Захід не виконано
02.08.2024:
Захід не виконано
15.05.2024:
Захід не виконано

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: