Захід
1.1.1.5.5 (4). Проведення фінансово-економічних розрахунків потреб (зокрема шляхом розроблення техніко-економічного обґрунтування створення або модернізації засобів інформатизації), необхідних для здійснення заходів, передбачених у підпунктах 2.2.1.1.5, 2.2.2.1.3, 2.2.2.2.6, 2.2.2.4.9, 2.5.4.3.3, 2.5.5.1.4, 2.7.1.1.3, 2.7.1.2.3, 2.7.3.3.5, 2.7.3.4.8, що обумовлені прийняттям нормативно-правових актів (зокрема, під час формування бюджетних пропозицій на 2025 рік)
Статус заходу:
Фактична дата виконання:
30.09.2024
Захід спрямований на досягнення ОСР:
1.1.1.5. На потреби формування та реалізації антикорупційної політики виділяються достатні фінансові ресурси та інші необхідні ресурси
Вирішення Проблеми:
1.1.1. Державна антикорупційна політика не завжди ґрунтується на повних, об’єктивних та достовірних даних; зусилля різних органів державної влади, органів місцевого самоврядування та громадськості недостатньо скоординовані
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Джерела фінансування:
державний бюджет
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік
Показник виконання:
фінансово-економічні розрахунки потреб проведено
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194 "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки" внесено зміни до змісту заходу.
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
МОЗ листом від 26.05.2023 №28/14208/2-23 повідомило НАЗК про те, що виконання заходів планується за рахунок залучення коштів міжнародної технічної допомоги.
На виконання вищезазначених заходів проводилися розрахунки відповідних потреб, зокрема, з метою укладення договорів на розробку модулів системи e-Stock (заходи 2.7.1.1.2, 2.7.1.1.3, 2.7.1.1.4):
1.Потреба - Модуль розроблений та введений в експлуатацію.
2.Закупівля - Модуль розроблений та запущено пілот.
3.Облік - Модуль в процесі розробки.
4.Логістика - Модуль в процесі проведення тендерних процедур.
5.Back Office 2.0 – Модуль в процесі проведення тендерних процедур.
Крім цього, щодо розширення функціонування ЕСОЗ, на виконання вищезазначених заходів проводилися розрахунки відповідних потреб, зокрема:
1.Заходи 2.7.3.2.5, 2.7.3.2.6, 2.7.3.2.7: розроблене технічне завдання для розширення функціоналуЕСОЗ; відповідне програмне забезпечення розроблено та введено в експлуатацію.
2.Заходи 2.7.3.3.4, 2.7.3.3.5, 2.7.3.3.6: розроблено технічне завдання та здійснено технічну розробку впровадження можливості застосування в ЕСОЗ Національного класифікатора НК 030:2022 “Класифікатор функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров'я”; зазначений функціонал було включено до складу ЕСОЗ.
3.Заходи 2.7.3.3.4, 2.7.3.3.5, 2.7.3.3.6: розроблено технічне завдання для розширення функціоналу ЕСОЗ; відповідне програмне забезпечення розроблено та введено в експлуатацію.
4.Заходи 2.7.3.4.6, 2.7.3.4.9: Постановою КМУ від 25.04.2018 № 411 «Деякі питання електронної системи охорони здоров’я» передбачено, що електронна система охорони здоров’я дає змогу, зокрема, здійснювати виконання таких функцій, пов’язаних з реабілітацією у сфері охорони здоров’я: ведення медичних записів з урахуванням моделі Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я, з метою реалізації якої, розроблено технічне завдання та здійснено технічну розробку впровадження можливості застосування в електронній системі охорони здоров'я Національного класифікатора НК 030:2022 “Класифікатор функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров'я”.
Крім цього розпорядженням КМУ від 26.05.2023 № 483 затверджено План заходів щодо зміни оцінки потреб та механізму їх забезпечення для осіб з обмеженням повсякденного функціонування та реформування проведення медико-соціальної експертизи в Україні, яким передбачено вирішення усіх зазначених питань.