Відгук громадськості

Захід

1.1.1.5.5 (7). Проведення фінансово-економічних розрахунків потреб (зокрема шляхом розроблення техніко-економічного обґрунтування створення або модернізації засобів інформатизації), необхідних для здійснення заходів, передбачених у підпунктах 2.2.1.1.5, 2.2.2.1.3, 2.2.2.2.6, 2.2.2.4.9, 2.5.4.3.3, 2.5.5.1.4, 2.7.1.1.3, 2.7.1.2.3, 2.7.3.3.5, 2.7.3.4.8, що обумовлені прийняттям нормативно-правових актів (зокрема, під час формування бюджетних пропозицій на 2025 рік)

Статус заходу:

Виконується

Захід спрямований на досягнення ОСР:

1.1.1.5. На потреби формування та реалізації антикорупційної політики виділяються достатні фінансові ресурси та інші необхідні ресурси

Вирішення Проблеми:

1.1.1. Державна антикорупційна політика не завжди ґрунтується на повних, об’єктивних та достовірних даних; зусилля різних органів державної влади, органів місцевого самоврядування та громадськості недостатньо скоординовані

Строки виконання:

з дня набрання чинності нормативно-правовим актом - три місяці з дня набрання чинності нормативно-правовим актом

Відповідальні виконавці (органи влади):

Головний виконавець: Державне агентство України з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм

Джерела фінансування:

державний бюджет

Обсяги фінансування (тис. грн.):

у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік

Показник виконання:

фінансово-економічні розрахунки потреб проведено

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194 "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки" внесено зміни до змісту заходу.

Стан виконання

Хід/ Результат виконання:

Державне агентство України з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм є виконавцем заходу 2.2.2.2.6 та співвиконавцем заходу 2.2.2.4.9, які потребують проведення фінансово-економічних розрахунків.

Щодо заходу 2.2.2.2.6. Розглядаючи потребу в розробленні фінансово-економічних розрахунків до зазначеного заходу варто мати на увазі, що Держрибагентство є органом, що реалізує державну політику у сфері рибного господарства, складовими якого є рибальство та рибництво (аквакультура). В розрізі проведення торгів у сфері рибальства, то електронні торги з продажу права на промисловий вилов риби вже проводяться за допомогою електронної системи «Прозорро.Продажі». Водночас вже також існує електронна програма, яка дозволяє цифровізувати процедури отримання доступу до спільних ресурсів в галузі рибальства - Єдина державну електронну систему управління галуззю рибного господарства (еРиба) (техніко-економічне обґрунтування по зазначеній системі готувалося Державним агентством України з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм, детальніше про що можна дізнатися із стану виконання заходу 2.2.2.4.8).

Щодо заходу 2.2.2.4.9 наразі неможливо здійснити фінансово-економічні розрахунки потреб, оскільки виконання цього заходу повʼязано із набранням чинності Закону України “Про забезпечення простежуваності водних біоресурсів та/або продукції, виробленої з водних біоресурсів". Водночас станом на 31.03.2025 зазначений законопроект було прийнято за основу із доопрацюванням положень.

Наведене свідчить про часткове виконання заходу.

Результати моніторингу (щоквартально):

13.05.2025:
Прогрес виконання заходу наявний
13.02.2025:
Захід виконано вчасно, але частково
25.10.2024:
Захід виконано невчасно та частково
02.08.2024:
Захід не виконано
13.05.2024:
Захід не виконано
14.02.2024:
Прогрес виконання заходу наявний
16.11.2023:
Прогресу виконання заходу немає
11.08.2023:
Виконання заходу розпочато вчасно

Ключові джерела оцінки:

2. Державне агентство меліорації та рибного господарства України: бюджетний запит
3. Державне агентство меліорації та рибного господарства України: реєстраційна картка
4. Державне агентство меліорації та рибного господарства України: меморандум DTI