Захід
1.1.3.3.5 (13). Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проектів законів щодо вдосконалення галузевого законодавства, що регулює суспільні відносини у сферах, визначених розділом 3 Антикорупційної стратегії, на основі результатів правового моніторингу, аналітичних досліджень, зазначених у підпункті 1.1.3.3.3, та/або результатів антикорупційної експертизи чинних нормативно-правових актів, проведеної на виконання заходу, зазначеного у підпункті 1.1.3.3.4
Статус заходу:
Захід спрямований на досягнення ОСР:
1.1.3.3. Усунуто колізії, прогалини та інші корупціогенні фактори, що зумовлюють неоднозначне тлумачення, порушення принципу правової визначеності та системні корупційні ризики у сферах запобігання корупції та пріоритетних сферах, визначених розділом 3 Антикорупційної стратегії
Вирішення Проблеми:
1.1.3. Положення нормативно-правових актів та їх проектів потребують подальшого удосконалення для усунення можливих корупціогенних факторів
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Джерела фінансування:
державний бюджет
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік
Показник виконання:
проекти законів, подано до Верховної Ради України
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194 "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки" внесено зміни до змісту заходу.
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
Станом на 31.12.2024 р. "в межах виконання вказаного заходу, Державне бюро розслідувань відповідно до листа Міністерства внутрішніх справ України від 31.07.2024 № 105281/01-2024 у межах компетенції опрацьовувало проєкт Закону України «Про внесення змін до Закону України “Про Національну поліцію” та Дисциплінарного статуту Національної поліції України щодо вдосконалення порядку проведення службових розслідувань та забезпечення незалежності дисциплінарних комісій», який спямований на вдосконалення галузевого законодавства, що регулює суспільні відносини у сферах, визначених розділом 3 Антикорупційної стратегії.
Державне бюро розслідувань відповідно до листів Міністерства охорони здоров’я від 05.11.2024 № 28/41878/2-24 та від 21.11.2024 № 28/43752/2-24 у межах компетенції опрацьовані проєкти постанов Кабінету Міністрів України «Про деякі питання запровадження оцінювання повсякденного функціонування особи» (прийнято постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1338) та «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо оцінювання повсякденного функціонування особи та визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 955» (прийнято постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2024 № 1542), які спрямовані на протидію корупційним та іншим правопорушенням під час встановлення особам інваліності.
Зокрема, згідно з пунктом 51 Порядку проведення оцінювання повсякденного функціонування особи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1338, до складу робочих груп із забезпечення здійснення моніторингу у сфері оцінювання повсякденного функціонування особи за їх згодою можуть входити у тому числі, представники територіальних органів (підрозділів) Державного бюро розслідувань.
Також, відповідно до листа Міністерства охорони здоров’я від 23.12.2024 № 28/47660/2-24 Державним бюро розслідувань надано відповідальних осіб для внесення даних до електронної системи щодо оцінювання повсякденного функціонування особи.
Представником ДБР 13.12.2024 взято участь у організованому Міністерством юстиції України круглому столі з питань застосування медіації в адміністративному судочинстві. Даний захід спрямований на розроблення оптимального механізму впровадження медіації в адміністративному судочинстві, що сприятиме прозорому прийняттю рішень суб’єктами владних повноважень, запобіганню корупції, прискоренню розгляду справ та побудові партнерських відносин між державою і громадянами".