Захід
2.5.10.1.3 (6). Виконання Агентством відновлення та обласними держадміністраціями у повному обсязі вимог наказу, зазначеного у підпункті 2.5.10.1.2, та забезпечення оприлюднення відкритих даних на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних відповідно до переліку наборів даних за стандартом CoST IDS (Infrastructure Data Standard), публікації даних (зокрема проектної документації та методики розрахунку очікуваної вартості закупівлі) у машинозчитуваному форматі згідно із стандартами OC4IDS і OCDS
Статус заходу:
Захід спрямований на досягнення ОСР:
2.5.10.1. Щодо проектів публічної інфраструктури забезпечено обов’язкову публікацію всіх відомостей, передбачених Законом України “Про відкритість використання публічних коштів”, а також розкриття даних згідно із стандартом CoST IDS (Infrastructure Data Standard) та публікацію даних (зокрема проектної документації та методики розрахунку очікуваної вартості закупівлі) у машинозчитуваному форматі згідно із стандартами OC4IDS і OCDS
Вирішення Проблеми:
2.5.10. Недосконалість діючих інструментів контролю та недостатня прозорість процесів будівництва, ремонту та експлуатації доріг
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Джерела фінансування:
державний бюджет
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік
Показник виконання:
на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних публікуються дані щодо дорожніх інфраструктурних проектів згідно із стандартом CoST IDS (Infrastructure Data Standard), у машинозчитуваному форматі згідно із стандартами OC4IDS і OCDS
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
На виконання заходу передбаченого п. 2.5.10.1.3 (6) Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Житомирською обласною державною адміністрацією повідомлено: "відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», протягом ІІІ кварталу 2024 року, Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації на власному веб-сайті (https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/) було оприлюднено інформацію щодо закупівель:
4 закупівлі за предметом будівництво/реконструкція/капітальний ремонт об’єктів соціальної інфраструктури.
Ідентифікатори закупівлі:
UA-2024-07-29-005795-a
UA-2024-07-31-008737-a
UA-2024-09-09-012910-a
UA-2024-09-27-010958-a
Інформація про закупівлі за даними ідентифікаторами розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/". Разом із тим, звертаємо увагу на те, що постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 "Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" передбачається перелік наборів даних, що мають оприлюднюватися, зокрема й обласними державними адміністраціями. Відтак, вказаною постановою передбачається, що місцеві державні адміністрації мають оприлюднювати такі дані, як:
- перелік дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами об’єктів 2 і 3 груп із зазначенням номера та строку дії (для облдержадміністрацій); схеми планування територій областей (для облдержадміністрацій);
- інформацію про розподілення та використання медичних імунобіологічних препаратів;
- дані щодо об’єктів будівництва, реконструкції та ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення відповідно до стандарту OC4IDS - Open Contracting for Infrastructure Data Standard (для облдержадміністрацій);
- перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення (для облдержадміністрацій).
Разом із тим, із аналізу Єдиного державного веб-порталу відкритих даних констатовано, про не опублікування Житомирською обласною державною адміністрацією відповідних наборів відкритих даних. Таким чином, можемо встановити, що виконання заходу визначеного п. 2.5.10.1.3.(6) у межах звітного періоду нерозпочато.