Захід
1.1.1.5.5 (12). Проведення фінансово-економічних розрахунків потреб (зокрема шляхом розроблення техніко-економічного обґрунтування створення або модернізації засобів інформатизації), необхідних для здійснення заходів, передбачених у підпунктах 2.2.1.1.5, 2.2.2.1.3, 2.2.2.2.6, 2.2.2.4.9, 2.5.4.3.3, 2.5.5.1.4, 2.7.1.1.3, 2.7.1.2.3, 2.7.3.3.5, 2.7.3.4.8, що обумовлені прийняттям нормативно-правових актів (зокрема, під час формування бюджетних пропозицій на 2025 рік)
Статус заходу:
Фактична дата виконання:
26.02.2025
Захід спрямований на досягнення ОСР:
1.1.1.5. На потреби формування та реалізації антикорупційної політики виділяються достатні фінансові ресурси та інші необхідні ресурси
Вирішення Проблеми:
1.1.1. Державна антикорупційна політика не завжди ґрунтується на повних, об’єктивних та достовірних даних; зусилля різних органів державної влади, органів місцевого самоврядування та громадськості недостатньо скоординовані
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Джерела фінансування:
державний бюджет
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік
Показник виконання:
фінансово-економічні розрахунки потреб проведено
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194 "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки" внесено зміни до змісту заходу.
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю є співвиконавцем заходу 2.7.3.4.8, який потребує проведення фінансово-економічних розрахунків.
Міністерством соціальної політики України, як головним виконавцем п. 2.7.3.4.8, повідомлено, що: "Розроблення програмного забезпечення передбаченого заходом 2.7.3.4.8 ДАП здійснено відповідного до договору між Мінсоцполітики, МБО „Фонд Східна Європаˮ та ДП „ІОЦˮ та договору між Мінсоцполітики, Представництва Дитячого фонду ООН «ЮНІСЕФ». Розроблення відповідного програмного забезпечення проводилось за кошти міжнародної технічної допомоги та благодійної допомоги.
Відповідно до укладених договорі послуги замовляє та оплачує замовник, яким є МБО „Фонд Східна Європаˮ, а також щодо другого договору Дитячий фонд ООН ЮНІСЕФ.
Враховуючи зазначене, фінансові-економічні обрахунки вартості викладені в календарних планах відповідних договорів щодо розробки програмного забезпечення для модернізації ЄІССС в частині функціоналу реабілітації та цифровізації МСЕК, а також модернізації та розвитку ЄІССС (модернізація Соціального веб-порталу електронних послуг Мінсоцполітики та функціоналу електронного кейс-менеджменту (цифрового інструмента «Ведення випадку» (кейс-менеджмент) в Україні".
Водночас, аналіз відповідних технічних вимог свідчить, що останнє визначає розширення функціоналу електронної системи відповідно до вимог визначених п. 2.7.3.4.6 ДАП на 2023-2025 роки лише частково. Зокрема, не передбачається функціоналу, щодо відтворення унікального номеру запису в Єдиному державному демографічному реєстрі.
Таким чином, відсутність у технічних вимогах положень, що охоплюють п. 3 п. 2.7.3.4.6, зумовила те, що календарний план не містить повних фінансово-економічних розрахунків усіх потреб, необхідних для реалізації заходу 2.7.3.4.8 ДАП.
З огляду на це захід 1.1.1.5.5 є виконаним частково.