Захід
3.2.1.1.1.
Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення, яким:
1) встановлено адміністративну відповідальність за недотримання вимог статті 36 Закону щодо передачі підприємств та корпоративних прав в управління третім особам, за порушення встановлених статтею 26 Закону заборон або обмежень, що покладаються на осіб, які припинили виконання функцій держави або місцевого самоврядування, а також за невжиття заходів до врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів;
2) виключено статті 172-9-1, 172-9-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення як такі, що описують делікти, які не є адміністративними правопорушеннями, пов’язаними з корупцією
Статус заходу:
Фактична дата виконання:
18.04.2025
Захід спрямований на досягнення ОСР:
3.2.1.1. Запроваджено адміністративну відповідальність за порушення обмежень після припинення діяльності, пов’язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, порушення вимог щодо запобігання конфлікту інтересів у зв’язку з наявністю підприємств або корпоративних прав, невжиття заходів до врегулювання конфлікту інтересів
Вирішення Проблеми:
3.2.1. Частина правил, заборон та обмежень, встановлених антикорупційним законодавством, не забезпечені заходами юридичної відповідальності. Статті 1724-1729, 21215, 21221 Кодексу України про адміністративні правопорушення мають ряд недоліків, які суттєво знижують їх забезпечувальний та превентивний потенціал, а також ефективність Національного агентства, Національної поліції, прокуратури та судів
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Джерела фінансування:
державний бюджет
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік (КПКВК 6331010)
Показник виконання:
проект закону подано до Верховної Ради України
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194 "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки" внесено зміни до змісту заходу.
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
Національне агентство розробило відповідний законопроект та 22.03.2024 провело його громадське обговорення, за наслідками якого було проведено його доопрацювання.
Протягом І кварталу 2025 року законопроект був направлений на погодження до заінтересованих органів, за результатами якого положення законопроекту було доопрацьовано.
Листом від 12.03.2025 № 10-03/21423-25 Національне агентство надіслало зазначений законопроект на правову експертизу до Мін'юсту.
Отримавши висновки Мін'юсту та провівши необхідні узгоджувальні процедури, Національне агентство 18.04.2025 листом №10-03/34013-25 подало законопроект на розгляд Кабінету Міністрів України.
На засіданні профільного Урядового комітету від 09.06.2025 проект був повернутий для узгодження позицій Національного агентства та Міндовкілля.
На виконання рішення Урядового комітету Національне агентство провело узгоджувальну нараду з керівництвом Міндовкілля 27.06.2025, за результатами якої розбіжності з Міністерством були врегульовані. Станом на кінець ІІ кварталу 2025 року здійснюється підготовка законопроекту до повторного подання в Уряд.