Відгук громадськості

Захід

2.7.1.1.2. Розроблення та затвердження технічного завдання для функціоналу електронної системи обліку та управління запасами лікарських засобів і медичних виробів, яка забезпечить:
1) планування потреби, закупівель і здійснення контролю за поставкою товарів на всіх етапах;
2) здійснення розподілу та перерозподілу товарів;
3) облік та інвентаризацію товарів із зазначенням їх характеристик;
4) моніторинг товарів (автоматизація оперативної звітності для контролю за наявністю їх на складах зберігання), управління запасами із урахуванням належної практики дистрибуції;
5) формування звітності щодо обігу та наявності товарів на складах зберігання та в закладах охорони здоров’я, у фізичних осіб — підприємців, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики;
6) управління запасами товарів із урахуванням вимог, встановлених законодавством;
7) ведення електронного документообігу щодо обліку та розподілу товарів;
8) електронний облік цільового списання товарів;
9) автоматизовану публікацію інформації, що міститься в ній, у форматі відкритих даних

Статус заходу:

Виконується

Захід спрямований на досягнення ОСР:

2.7.1.1. Закупівлі лікарських засобів та медичних виробів за кошти державного та місцевих бюджетів здійснюються на професійній основі централізованими закупівельними організаціями за прозорими та детальними процедурами відповідно до об’єктивних потреб на основі якості та доказовості ефективності таких засобів і виробів. У разі потреби до централізованих закупівель також залучаються спеціалізовані міжнародні організації

Вирішення Проблеми:

2.7.1. Пацієнти та лікарі не отримують лікарські засоби і медичні вироби вчасно та у повному обсязі, зокрема через незавершений перехід до нової системи організації та контролю медичних закупівель, не повністю врегульовані процеси визначення потреб та обліку лікарських засобів

Строки виконання:

день набрання чинності постановою, зазначеною у підпунктах 2.7.1.1.1, 2.7.1.2.1 - три місяці з дня набрання чинності постановою, зазначеною у підпунктах 2.7.1.1.1, 2.7.1.2.1

Відповідальні виконавці (органи влади):

Головний виконавець: Міністерство охорони здоров’я України

Джерела фінансування:

державний бюджет та/або кошти міжнародної технічної допомоги

Обсяги фінансування (тис. грн.):

у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік та/або коштів міжнародної технічної допомоги

Показник виконання:

затверджено технічне завдання

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194 "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки" внесено зміни до змісту заходу.

Стан виконання

Хід/ Результат виконання:

На виконання заходу передбаченого п. 2.7.1.1.2 Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Міністерством охорони здоров'я повідомлено, що:

"1. "Модуль Потреба" - розроблений та введений в експлуатацію. Функціонал включає збір, агрегування і затвердження потреб, зокрема: відкриття збору потреби по напрямках за різними методологіями згідно з переліком номенклатури; формування заявки ЗОЗ; узгодження заявок ДОЗ; формування зведеної потреби МОЗ.

2. Модуль "Закупівля" - розроблений та запущено пілот. Функціонал включає консолідацію закупівель відповідно до напрямів та відстеження закупівель за рахунок інтеграції з SAP Ariba та Prozorro, функціонал включатиме: операції по прийманню лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів; операції по списанню лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів на пацієнта та відділення та повернення медичних товарів; операції по переміщенню товарів в межах закладу та передача між закладами (перерозподіл); операції по переміщенню товарів в карантин, зняття з карантину, утилізація товарів; операції по інвентаризації товару.

3.Модуль "Облік" - Розроблено.

4. Модуль "Логістика" - Проведено тендерні процедури, функціонал включатиме: моніторинг за наявністю та рухом медичних товарів та лікарських засобів на всіх рівнях; цифровізація процесу розподілу (автоматизація процесів подання уповноважених отримувачів, розподілу товару між уповаженими отримувачами); наявність інформації про забезпеченість по лікарнях/регіонах; задоволення потреб пацієнта через контроль за забезпеченістю по регіонах.

5. Модуль "Back Office 2.0" – Проводяться тендерні процедури".

Таким чином, незважаючи на те, що відповідні модулі розробляються у рамках впровадження саме експериментального проекту з впровадження електронної системи обліку та управління запасами лікарських засобів та медичних виробів “е-Stock”, можемо констатувати, що у межах звітного періоду наявний суттєвий прогрес виконання вказаного заходу, а сама захід виконується.

Результати моніторингу (щоквартально):

28.10.2024:
Прогрес виконання заходу наявний
08.08.2024:
Прогрес виконання заходу наявний
01.05.2024:
Прогресу виконання заходу немає
05.02.2024:
Прогресу виконання заходу немає

Ключові джерела оцінки:

1. Міністерство охорони здоров'я України: ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ НА РОЗРОБКУ e-STOCK
2. Міністерство охорони здоров'я України : Модуль Закупівля

Додаткові джерела інформації: