Захід
2.7.3.2.3. Видання доопрацьованого наказу, зазначеного у підпункті 2.7.3.2.1, супроводження його державної реєстрації у Мін’юсті
Статус заходу:
Фактична дата виконання:
31.10.2023
Захід спрямований на досягнення ОСР:
2.7.3.2. Електронна система охорони здоров’я містить результати профілактичних та обов’язкових медичних оглядів
Вирішення Проблеми:
2.7.3. Електронна система охорони здоров’я є недостатньо інтегрованою з іншими базами даних, що створює можливості для зловживань під час реалізації окремих функцій (зокрема надання виплат унаслідок непрацездатності, проведення профілактичних та обов’язкових медичних оглядів, встановлення групи інвалідності)
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Міністерство юстиції України
Джерела фінансування:
державний бюджет
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік
Показник виконання:
наказ зареєстровано та оприлюднено
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
На виконання заходу передбаченого п. 2.7.3.2.3 Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Міністерством охорони здоров'я України повідомлено, що: "доопрацьований наказ МОЗ зареєстровано в Міністерстві юстиції України "Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280" Також, МОЗ розроблено проєкт наказу "Про організацію та проведення обов’язкових медичних оглядів працівників певних категорій", який листом МОЗ від 24.09.2024 № 03.1-08/36809/2-24 надіслало на погодження до центральних органів виконавчої влади та інших заінтересованих органів". Разом із тим, відзначимо, що вказаними законодавчими змінами (наказом МОЗ від 08.11.2023 року №1925 "Про внесення змін до наказу МОЗ від 23 липня 2002 року №280"), проблема протиправного отримання несправжніх довідок про проведені медичні огляди, буде вирішена лише частково. Відтак, на разі, всі медичні працівники зобов'язані вносити медичні записи до ЕСОЗ про проведені медичні огляди, а результати їх проведення відповідно мають відображатися у електронній системі. Разом із тим, нормативно шляхом внесення змін лише одного наказу МОЗ, окреслена проблема вирішена не буде. Окрім того, Державною антикорупційною програмою на 2023-2025 роки, прямо передбачається положення про необхідність внесення відповідних змін до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, що затверджений наказом МОЗ № 246 від 21.05.2007 р. З огляду на звітну інформацію, що надана МОЗ, у вказаному звітному періоді розпочато роботу, щодо внесення змін до відповідного наказу, "Про організацію та проведення обов’язкових медичних оглядів працівників певних категорій".
Відтак, можемо констатувати, що у звітному періоді розпочато роботу, щодо предметного виконання заходу передбаченого п. 2.7.3.2.1. та пов'язаних з ним заходів, зокрема й заходу 2.7.3.2.3, тож вбачаємо перспективи його повного виконання у короткостроковій перспективі. У свою чергу, з огляду на те, що артикульована Державною антикорупційною програмою на 2023-2025 роки проблема частково вирішується наказом МОЗ від 08.11.2023 р. № 1925 «Про внесення змін до наказу МОЗ від 23.07.2002 р. № 280», тож можемо констатувати, що захід передбачений п. 2.7.3.2.3 Державної антикорупційної програми є виконаним частково.
Разом із тим вбачає високі перспективи повного виконання вказаного заходу у короткостроковій перспективі.