Відгук громадськості

Захід

2.7.3.4.7. Розроблення та затвердження технічного завдання для розширення функціоналу електронної системи охорони здоров’я, зазначеної у підпункті 2.7.3.4.6

Статус заходу:

Не розпочато

Захід спрямований на досягнення ОСР:

2.7.3.4. Функції з надання відповідного медичного висновку щодо визначення групи інвалідності та соціальної допомоги на основі такого висновку розмежовані між державними органами з метою зниження корупційних ризиків

Вирішення Проблеми:

2.7.3. Електронна система охорони здоров’я є недостатньо інтегрованою з іншими базами даних, що створює можливості для зловживань під час реалізації окремих функцій (зокрема надання виплат унаслідок непрацездатності, проведення профілактичних та обов’язкових медичних оглядів, встановлення групи інвалідності)

Строки виконання:

з дня набрання чинності постановою, зазначеною у підпункті 2.7.3.4.6 - один місяць з дня набрання чинності постановою, зазначеною у підпункті 2.7.3.4.6

Відповідальні виконавці (органи влади):

Головний виконавець: Міністерство охорони здоров’я України
співвиконавці:
Міністерство соціальної політики України
Національна служба здоров’я України
Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю

Джерела фінансування:

державний бюджет та/або кошти міжнародної технічної допомоги

Обсяги фінансування (тис. грн.):

у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік та/або обсягу міжнародної технічної допомоги

Показник виконання:

технічне завдання затверджено

Стан виконання

Хід/ Результат виконання:

На виконання заходу передбаченого п. 2.7.3.4.7. Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Міністерством охорони здоров'я повідомлено, що: "Міністерство охорони здоров'я розробило схему процесу, в якій передбачається розподіл функцій оцінки обмежень, що виникли внаслідок проблем зі здоровʼям та визначення статусу таких осіб. За цією схемою відбуватиметься взаємодія фахівців в сфері охорони здоров’я з людиною. В рамках такого звернення, пропонується що відповідні фахівці закладів охорони здоров’я будуть виявляти певні ознаки (критерії) за наявності яких людині буде запропоновано пройти оцінювання на предмет виявлення потреб. Перелік даних критеріїв зараз розробляється та пізніше буде затверджено наказом МОЗ. Результати оцінювання необхідно буде внести до електронної системи. МОЗ наразі підготовлено проект інструменту оцінки, який обговорюється з представниками центральних органів виконавчої влади України, залученими експертами та громадськістю. Пропонується, що електронна система, за результатами оцінювання, буде автоматично формувати профіль людини, що буде містити опис її опис за МКФ та категорії потреб, з зазначенням додаткової інформації, яка буде передана до уповноваженого представника надавача соціальних послуг. МОЗ спільно з Мінсоцполітики наразі опрацьовується питання, щодо визначення наборів даних та способу їх передачі, які будуть формуватись в рамках взаємодії людини з відповідними фахівцями закладів охорони здоров’я та які передаватимуться відповідним фахівцям на боці соціальної сфери.

Зазначений алгоритм визначення потреб та надання допомоги, яка має компенсувати дані потреби розроблено на основі біопсихосоціальної моделі надання допомоги. Модель передбачає проведення оцінки потреб людини комплексно всіма сферами, що задіяні в процесі надання допомоги, що дозволяє значно покращити ефективність процесу надання допомоги, через можливість вчасного перегляду інформації про стан людини та відповідно її потреб для реагування у вигляді надання допомоги представниками відповідних сфер. Підготовлений документ можливо переглянути за посиланням: https://app.diagrams.net/#G1cXSfZnJA4qetSHkslhfkpyqdoUEZyPns".

Разом із тим, з огляду на змістовну складову вказаного заходу, а саме: "розроблення та затвердження технічного завдання для розширення функціоналу електронної системи охорони здоров’я, зазначеної у підпункті 2.7.3.4.6", з інформації, що надійшла від Міністерства охорони здоров'я неможливим видається констатування початку виконання вказаного заходу. У свою чергу, принагідно повідомляємо, під час узгоджувальних нарад, які відбувалися у рамках опрацювання змін до Державної антикорупційної програми, НАЗК, МОЗ та Мінсоцполітики погоджено корегування редакції вказаного заходу, а також ряду інших заходів, які є логічно з ним пов'язані, з огляду на, що вбачаємо, що після внесення відповідних змін наявні перспективи виконання заходу 2.7.3.4.7 Державної антикорупційної програми. Разом із тим, у межах звітного періоду виконання вказаного заходу є нерозпочатим.

Результати моніторингу (щоквартально):

01.05.2024:
Виконання заходу не розпочато
06.02.2024:
Виконання заходу не розпочато
07.11.2023:
Виконання заходу не розпочато

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: